GTAKevin023 Geplaatst: 7 april 2018 Rapport Geplaatst: 7 april 2018 Hey, Heb per ongeluk me powerbank in me werkbroek laten zitten en die heeft in de wasmachine gezeten. De powerbank gaat nog aan maar durf niks eraan aan te sluiten of proberen op te laden. Is ie nog veilig denk je? Merk is onbekend, is een powerbank van de walmart uit Amerika Gr Kevin. Reageren
Joriz Geplaatst: 7 april 2018 Rapport Geplaatst: 7 april 2018 Wasmiddel is best wel aggressief. Je zal de powerbank echt open moeten maken en alle electronica in een bak met rijst moeten laten drogen. Ben echter bang dat door het wasmiddel er snel oxidatie optreedt en je powerbank niet meer goed werkt. Reageren
Nyltje Geplaatst: 5 mei 2018 Rapport Geplaatst: 5 mei 2018 Probeer het anders eerst met een oude telefoon/stekkertje. Reageren
Michael Geplaatst: 11 mei 2018 Rapport Geplaatst: 11 mei 2018 Ik zou het zelf eerlijk gezegd niet proberen, ik denk dat je een powerbank al vanaf 4 euro bij de Action koopt. Ik zou dan zelf een nieuwe powerbank kopen dan het toch proberen en (misschien) problemen krijgen. Reageren
dextro99 Geplaatst: 27 mei 2018 Rapport Geplaatst: 27 mei 2018 Nu ben ik wel eens nieuwschierig naar hoe dit verhaal is afgelopen ? Reageren
Nyltje Geplaatst: 29 mei 2018 Rapport Geplaatst: 29 mei 2018 (bewerkt) Op 27-5-2018 om 22:37, dextro99 zei: Nu ben ik wel eens nieuwschierig naar hoe dit verhaal is afgelopen ? Nu je het weer even naar bovenhaalt, inderdaad. Vertel! Schijnt het gewoon een april grap te zijn. Bewerkt: 29 mei 2018 door Nyltje Reageren
dextro99 Geplaatst: 29 mei 2018 Rapport Geplaatst: 29 mei 2018 Ja maar dat was 7 april, toch niet echt de dag voor grapjes neem ik aan ? Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.