S.Knoop Geplaatst: 18 april 2018 Rapport Geplaatst: 18 april 2018 (bewerkt) Ik heb de game uitgespeeld op 100%, en ook alle mogelijk te spelen random events. Alleen de bovengenoemde missie verschijnt niet. Kan iemand mij vertellen waarom dit is? Ik heb zelf het vermoeden dat deze maar tot een bepaalde missie in hoofdlijn te spelen is, maar zeker weten doe ik het niet. Bewerkt: 18 april 2018 door S.Knoop Reageren
PrioX Geplaatst: 18 april 2018 Rapport Geplaatst: 18 april 2018 Deze missie verschijnt alleen wanneer je de missie 'Mr. Philips' nog niet voltooid hebt. Heb je dat wel dan zal je de missie niet meer kunnen starten. Echt veel loop je niet mis. Er is namelijk geen beloning voor de missie. Reageren
S.Knoop Geplaatst: 18 april 2018 Auteur Rapport Geplaatst: 18 april 2018 Bedankt voor het antwoord. Mijn vermoeden klopte dus. Er zijn nog 2 random events, maar die kan ik niet doen omdat ik de pc-versie heb. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.