MovieGamer Geplaatst: 8 juli 2018 Rapport Geplaatst: 8 juli 2018 (bewerkt) Halve Finale: Frankrijk - België Kroatië - Engeland Finale: Frankrijk - Engeland Troostfinale: België - Kroatië Bewerkt: 8 juli 2018 door MovieGamer Reageren
dextro99 Geplaatst: 8 juli 2018 Auteur Rapport Geplaatst: 8 juli 2018 Op 4-7-2018 om 18:45, Cabyon zei: Hazard! Een gewone jongen! Gaat gewoon naar de Mac! Hamburger kraam naast den Heizel. Mcdo vind hem maar niks ! Reageren
dextro99 Geplaatst: 8 juli 2018 Auteur Rapport Geplaatst: 8 juli 2018 3 uur geleden, MovieGamer zei: Halve Finale: Frankrijk - België Kroatië - Engeland Finale: België- Kroatië Troostfinale: Frankrijk - Engeland Reageren
dextro99 Geplaatst: 8 juli 2018 Auteur Rapport Geplaatst: 8 juli 2018 FRA - BEL 1-3 ENG - CRO 1-2 BEL - CRO 4-1 ENG - FRA 2-3 Reageren
Dutchy3010 Geplaatst: 8 juli 2018 Rapport Geplaatst: 8 juli 2018 Belgie komt wel 2x goed weg, gezien de vele kansen van Brazilië en 2-0 achterstand tegen Japan. Maar gelukkig hebben ze t voor elkaar. Go België Reageren
JasonStatham Geplaatst: 8 juli 2018 Rapport Geplaatst: 8 juli 2018 Prachtig WK dit, enige jammere is dat elke Zuid Afrikaans land er nu al uit ligt, maar goed. Luka Modric, mijn favoriete voetballer, staat in de halve finales. Meer durfde ik niet te wensen. Reageren
SpacyColours Geplaatst: 9 juli 2018 Rapport Geplaatst: 9 juli 2018 13 uur geleden, FrankyFourFingers zei: Prachtig WK dit, enige jammere is dat elke Zuid Afrikaans land er nu al uit ligt, maar goed. Inderdaad, vooral van Lesotho had ik meer verwacht. De Comoren vielen ook erg tegen. Botswana zat natuurlijk in een heel moeilijke pool en Mauritius had door kunnen gaan als ze die penalty er in schoten. Ik denk dat Swaziland allang blij was dat het de achtste finales bereikte, en voor Zimbabwe was de kwartfinale ook wel het hoogst haalbare. Reageren
JasonStatham Geplaatst: 9 juli 2018 Rapport Geplaatst: 9 juli 2018 Hahahaha, je benut zo'n kans ook echt af met ongekende stijl. Je bent te goed voor mij Reageren
Phoenyxar Geplaatst: 9 juli 2018 Rapport Geplaatst: 9 juli 2018 5 uur geleden, SpacyColours zei: Zimbabwe was de kwartfinale ook wel het hoogst haalbare. Reageren
SpacyColours Geplaatst: 9 juli 2018 Rapport Geplaatst: 9 juli 2018 10 uur geleden, FrankyFourFingers zei: Hahahaha, je benut zo'n kans ook echt af met ongekende stijl. Je bent te goed voor mij 5 uur geleden, Phoenyxar zei: We kunnen met de overgebleven landen trouwens een heel stuk op die kaart inzoomen, en dan ligt Kroatië nog relatief ver bij de anderen vandaan. Reageren
Phoenyxar Geplaatst: 10 juli 2018 Rapport Geplaatst: 10 juli 2018 Het is net een lokaal toernooi waar ze één ploeg van wat verder hebben uitgenodigd om het een wat belangrijkere sfeer te geven. Reageren
Cabyon Geplaatst: 10 juli 2018 Rapport Geplaatst: 10 juli 2018 Ik dacht: ik breek even de trend en zeg waar het op staat. Reageren
Phoenyxar Geplaatst: 10 juli 2018 Rapport Geplaatst: 10 juli 2018 Spijtig. Zoiets kan natuurlijk gebeuren in zo'n evenwichtige wedstrijd, maar ik vond vooral het tijdrekken van Frankrijk immens irritant. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.