Gta Ripper Geplaatst: 2 augustus 2005 Rapport Share Geplaatst: 2 augustus 2005 waarom moet je big smoke doden in end of the line ik dacht dat hij je vriend was Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Flame^ Geplaatst: 2 augustus 2005 Rapport Share Geplaatst: 2 augustus 2005 waarom moet je big smoke doden in end of the line ik dacht dat hij je vriend was Erm.., Heb je de missies wel goed gevolgd? In de missie: Green Sabre verraad Big Smoke je door de Green Sabre te verkopen aan de Ballas/C.R.A.S.H . Hij heult dus met de vijand (de Ballas). Beter kan ik het niet uitleggen denk ik. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Gta Ripper Geplaatst: 2 augustus 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 2 augustus 2005 waarom moet je big smoke doden in end of the line ik dacht dat hij je vriend was Erm.., Heb je de missies wel goed gevolgd? In de missie: Green Sabre verraad Big Smoke je door de Green Sabre te verkopen aan de Ballas/C.R.A.S.H . Hij heult dus met de vijand (de Ballas). Beter kan ik het niet uitleggen denk ik. bedankt voor de uitleg Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Caltson Geplaatst: 3 augustus 2005 Rapport Share Geplaatst: 3 augustus 2005 ik hoop dat je ook weet waarom ryder ook dood moest.... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Giorgo Geplaatst: 3 augustus 2005 Rapport Share Geplaatst: 3 augustus 2005 Haha speel de missie photo uppertunnity en je weet het. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.