Jump to content

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

bfv.thumb.jpg.290ed1a5cd8534e5d65c242a41505b50.jpg

 

Ontwikkelaar: EA DICE

Uitgever: EA

Genre: First-person-shooter

Platform(s): PC, XO, PS4

Releasedate: 20 november 2018

 

 

Bewerkt: door Platypus
Releasedate geüpdatet
Geplaatst:

De leaks waren dus echt. Interessant.

 

Ben benieuwd naar de setting, maar ze moeten wel even kritisch gaan kijken naar de feedback van fans. BF1 was mooi en tof omdat het een compleet andere setting was. Nu moeten ze ook echt iets innovatiefs gaan doen met de gameplay/progression anders ga ik hem niet kopen. BF3 blijft mijn favoriet en hopelijk weten ze die feel weer terug te krijgen.

Geplaatst:

Tja... ik verwacht niet heel veel vernieuwing, gezien die games er in snelle vaart neergepleurd worden; game na game. Dus ik ben er eigenlijk ook niet echt benieuwd na. Zal wel weer een fifa13,14,15,16 of cod modern warfare 8 worden.

Geplaatst: (bewerkt)
Op 5/17/2018 om 17:51, NicolaB zei:

Tja... ik verwacht niet heel veel vernieuwing, gezien die games er in snelle vaart neergepleurd worden; game na game. Dus ik ben er eigenlijk ook niet echt benieuwd na. Zal wel weer een fifa13,14,15,16 of cod modern warfare 8 worden.

Vernieuwing zit 'm inmiddels dan ook in een nieuwe setting en wat nieuwe gamemodes. Wat dat betreft was de laatste Battlefield wel goed geslaagd. Alleen vond ik de executie wat minder :blauw:

 

Persoonlijk had ik toch wel gehoopt op een nieuwe Bad Company, maar dat blijft dus nog even wachten.

 

Bewerkt: door FrankyFourFingers
Geplaatst:

Ik denk dat een WWII-setting inmiddels wel bevestigd is met de onderstaande teaser. Bovenin staan Britse en Duitse (Iron Cross) vlaggen.

 

 

Geplaatst:

Gisterenavond was de reveal, met als gevolg de onderstaande trailer. Het spel komt 19 oktober uit 

 

 

Geplaatst:

Jeutje, Michael Bay heeft ook een bezoek gebracht aan de DICE studio :7 :7 :7 :7

 

Ik snap dat je zoveel mogelijk units verkopen wil, maar dit lijkt letterlijk op een alt-historische WWII waar Call of Duty u tegen zegt.

Geplaatst:

De trailer was inderdaad iets bijzonders... :7. Ik denk vooral dat ze geprobeerd hebben zoveel mogelijk nieuwe features te laten zien. Tijdens de reveal hebben ze niet echt specifieke details losgelaten over nieuwe features. Maar ze hebben vóór de reveal wel gesproken met journalisten en bekende YouTubers. Zij hebben veel info gekregen die de reveal beter had kunnen maken. En na het lezen van deze details snap ik de trailer ook wat beter. 

 



• No Season Pass

• Launch locations are France, Africa and Rottedam and North Africa desert

• Coop Mode called Combined Arms

• Single player War Stories return

• Fortifications are things like sand bags, trenches, tank stoppers. Only supports can build offensively defense fortifications such as machine guns, field cannons and are much faster at building everything.

• Predetermined areas to build such as at flags, can rebuild destroyed buildings

• Attrition system - health bar is in stages, only regen up to closet stage not to 100 anymore

• Physical interactions - every action in the game requires a player interact for things like medkits, spotting, ammo, ledge grabbing (example: healing requires walking over to a health pack, character animation to pick it up, then start healing)

• No more HUD/map spotting, spotting is based on movement/changes around you

• Attrition system - much less ammo on spawn, out of ammo after a few fights, but more ways to resupply ammo in the battlefield from packs, crates, or grabbing small amounts of ammo off of bodies (all requires physical interactions)

• Revive system has a full on animation, takes a few seconds to complete, no more revive trains, takes time to complete

• Ragdolls are server side, can now drag a downed player's body elsewhere

• Any class can do a squad revive, takes longer than a medic revive, does not give full health points

• Can call for help when down such as in the trailer

• Ragdolls (player bodies) effect the environment, push down grass etc.

• Gunplay completely changed

• No more visual recoil

• Each gun has a unique recoil pattern that can be learned and mastered

• Bipods easier to use and setup

• Bullet penetration through thin wood, sheet metal, walls

• Movement change, can now dive froward, backward, left and right similar to R6 Siege prone system

• Diving has a delay to prevent dolphin diving

• Crouch sprinting is in the game

• Can burst out of widows and commando roll, no destroying windows first

• Can catch, throwback or shoot grenades

• Less grenades because less ammo

• Can tow items in the game with vehicles such as previously stationary anti-air guns, teammate can use an anti-air gun while you tow it with a vehicle

• For example, can drive a tiger tank towing a field cannon behind it or a truck towing ammo crate to resupply teammates on the front line

• Destruction explodes inwards or outwards based on where the destruction happens. Throw a grenade inside of the building? The explosion sends things outside of it. Outside of it? Breaks inwards.

• Tank driving into a building slowly destroys a building, walls slowly crack/fall, not instant

• Heavily focused on squad play, instant placed in squad when joining a game

• New squad spawning system, squad deploy system that shows what squad mates are doing in third person in real time before the tactical map screen, so spawning on squad is kicker than spawning on tactical map screen

• Since squad spawning/deploying is faster than tactical map, squad wipes are serious

• Squads accumulate points that can be spent on "squad call-ins", only squad leader can spend them in

• Squad Call-ins are V1 or JB2 rockets as seen in the trailer, supply drops with ammo/health, a smoke barrage, heavy weapon pickups (not hero kits), squad only vehicles such as Churchill crocodile flamethrower tank or the Sturm tiger

• Elite classes are gone

• Behemoths are gone

• Large, non-fatal explosions can knock a player over

• Four classes are back: assault, medic, scout, support

• Create a solider, add them to a company of soldiers, then can customize things like gender, face look, face paint, outfit, accessories, etc. and assign them a class archtype

• Class archetypes highly customizable

• Can be an assault that specializes in anti-tank or anti-infantry only, or a mix of both, etc.

• Highly specialized archetypes called exotics such as a recon paratrooper, stealthy short-range behind enemy lines person who uses a suppressed SMG and silent gadgets like pistols and garrotes comes with silent footsteps and throwing knives

• Can change and add specialization trees such as agility, flak armor, suppressive resistance

• The more you play a class more you get more specializations/archtypes within said class

 

 

Geplaatst:
14 uur geleden, FrankyFourFingers zei:

No season pass, zozo EA, dat is een flinke stap in de goede richting:klap:

Ben blij dat steeds meer ontwikkelaars/uitgevers de ouderwetse season pass dumpen. Het was natuurlijk al een beetje te verwachten voor Battlefield als je nagaat hoeveel kritiek ze met Battlefield 1 gehad hebben. De community werd opgesplitst en ze voegde steeds meer manieren toe om spelers gratis (tijdelijk) toegang te geven tot DLC mappen. Het enige nadeel is dat ze zich nu voor 100% zullen gaan focussen op de verkoop van microtransacties. Maar ja, het is het een, of het ander. :7 

Geplaatst:
Op 27-5-2018 om 17:44, PrioX zei:

Ben blij dat steeds meer ontwikkelaars/uitgevers de ouderwetse season pass dumpen. Het was natuurlijk al een beetje te verwachten voor Battlefield als je nagaat hoeveel kritiek ze met Battlefield 1 gehad hebben. De community werd opgesplitst en ze voegde steeds meer manieren toe om spelers gratis (tijdelijk) toegang te geven tot DLC mappen. Het enige nadeel is dat ze zich nu voor 100% zullen gaan focussen op de verkoop van microtransacties. Maar ja, het is het een, of het ander. :7 

Zolang het op simpele supply drops / lootcrates gaat, vind ik het geen eens heel erg. Zoals bij CoD, met die skins die je ermee kan unlocken, dat vind ik oprecht prima. Totaal geen last van, aangezien mij die skin ook werkelijk niet interesseert. 

 

Liever dat, dan allemaal DLC maps. Want die maps zijn soms toch wel een dope, maar ik weiger uit principe ervoor extra te betalen. Enige keer dat ik het kocht was bij Civ V, omdat het echt een enorme verbetering was van de spelervaring.

  • 1 maand later...
Geplaatst:

Heb vandaag wat beelden bekeken van de alpha. Ben nog niet zo onder de indruk als ik eerlijk ben. Het lijkt veel op Battlefield 1 en die viel voor mij toch een beetje tegen. Ik zal eerst de beta gaan spelen voordat ik mijn pre-order plaats. 

  • 1 maand later...
Geplaatst:

Iemand hier al de beta gespeeld?

 

Persoonlijk vind ik hem niet zo super. Ik weet niet wat het is, maar het kan me niet zo overtuigen als met BF1. Jammer. :( 

 

 

------

Waarom bevatten WW1/2 games (bijna) nooit Vlaamse mappen? Alsof wij allemaal lagen te slapen en er hier niets gebeurd is. :{

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...