Sandertju Geplaatst: 21 mei 2018 Rapport Geplaatst: 21 mei 2018 Sinds gisteren zijn er problemen bij Rockstar. Zo'n enorme en lange downtime heb ik nog niet eerder meegemaakt bij Rockstar. Zelfs SocialClub is limited. Dit heb ik werkelijk nooit eerder gezien. Zou iemand per ongeluk een verkeerde setup gedaan hebben en per abuis RDR server geïnstalleerd hebben? Reageren
JasonStatham Geplaatst: 21 mei 2018 Rapport Geplaatst: 21 mei 2018 Ik zal contact opnemen met de serverbeheerders en een voorstel doen tot een bescheiden aantal free GTA$ ter compensatie. Reageren
PrioX Geplaatst: 22 mei 2018 Rapport Geplaatst: 22 mei 2018 De wekelijkse update zou er inmiddels ook al moeten zijn, maar laat nu lekker op zich wachten. Reageren
GTA_FUNPLAYER Geplaatst: 22 mei 2018 Rapport Geplaatst: 22 mei 2018 Gewoon triestig is het was lang weekend zaterdag, zondag, maandag (feestdag) en dinsdag verlof. Lekker lang GTA spelen. Mijn gat ook zaterdag ging het, maar bij mij is het al van zondag dat ik niet binnen geraak !!!! zowel mijn karakterfoto op Social Club als Online weg. Ze moeten wat meer oorlog updates doen, Rockstar moest erin stikken GTA 6 al er ook nooit komen, let op mijn woorden ! Reageren
JasonStatham Geplaatst: 22 mei 2018 Rapport Geplaatst: 22 mei 2018 8 uur geleden, GTA_FUNPLAYER zei: GTA 6 al er ook nooit komen, let op mijn woorden ! Wowow, dat is wel een hele nare voorspelling! Laten we hopen dat je er naast zit. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.