Jump to content

poll:wat doe je als je gta san andreas hebt?


liltuner

wat ga je doen als je gta san andreas hebt?  

35 leden hebben gestemd

  1. 1. wat ga je doen als je gta san andreas hebt?

    • schreeuwen en juichen en gelijk spelen
      11
    • dieren naar buiten gooien van blijdschap
      4
    • aan iedereen vertellen hoe gelukkig je bent
      2
    • als een gek achter de ps2 zitten en gta san andreas spelen.
      11
    • of alle combinaties
      9


Recommended Posts

  • 3 weken later...
  • Reacties 32
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • liltuner

    6

  • Trax

    3

  • Rik LeE!

    3

  • thanatos

    2

Top Posters In This Topic

Posted Images

Het eerste wat ik ga doen is gillend me huis door rennen alles kort en klein slaan, daarna over straat rennen en keihard gillen:"GTA, GTA, "

en vervolgens de geliefde cd in de playstation stoppen, en dan..........maar tot morgen w8ten want ik ben zooooooooooo :(:( moe

Link to comment
Delen op andere websites

hee goed idee,gewoon ziek melden als we naar school moeten,gwoon tege je ma zegge ''ik ben ziek mam ik ben misselijk blwuaaaah(werkt gegarandeerd :D )

Link to comment
Delen op andere websites

hee goed idee,gewoon ziek melden als we naar school moeten,gwoon tege je ma zegge ''ik ben ziek mam ik ben misselijk blwuaaaah(werkt gegarandeerd
Ik ga me iig ziek melden, en dan 's ochtends vroeg bij de Free Record Shop staan.

Het is namelijks op een Vrijdag

Maar dan lieg je wel :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

hee goed idee,gewoon ziek melden als we naar school moeten,gwoon tege je ma zegge ''ik ben ziek mam ik ben misselijk blwuaaaah(werkt gegarandeerd
Ik ga me iig ziek melden, en dan 's ochtends vroeg bij de Free Record Shop staan.

Het is namelijks op een Vrijdag

Maar dan lieg je wel :puh:

ja ok maar gta san andreas is het wel waard :D

Link to comment
Delen op andere websites

ik ga gek worden en da spelen gans de dag!!hoehoeeeee gta is back bigger dan ever !!! cj is cool.aleen vrees ik dat da eten en verdiken het spel een beetje zou hinderen!!

Link to comment
Delen op andere websites

shit man ik moet nog wachte tot hij op de pc komt... maar als ik het heb ga ik snel van de winkel naar huis fietsen en op de fiets gillen dat ik gta san andreas heb en dan laat ik dat aan iedereen zien... daarna ga ik de cd rom in de computer stoppe.. dit werkt niet want de install cd moet er in.. daarna instalere drukt op gta san andreas als ie geinstalleerd is.. doet het niet.. huilen.. daarna moet ik even vragen op dit forum wat ik moet doen.. en dan... ja en dan........ ga ik het spele :D

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...
Ik ga me iig ziek melden, en dan 's ochtends vroeg bij de Free Record Shop staan.

Het is namelijks op een Vrijdag

:o Inderdaad, dat zal wel een run worden op alle winkels waar GTA SA te koop is... Realiseer ik me nu pas...

Hoe erg zal dat worden?

Link to comment
Delen op andere websites

Geweldig gewoon ik ga schreeuwen :D , meteen achter mijn ps2 zitten en kom daar de eerst komende 3 dagen niet vanaf. :puh:

Wel ff wat eten inslaan in mijn kamer.

En nu alvast 3 dagen vrij vragen van mijn werk (moet 1 maand van tevoren) ;)

Bewerkt: door jochem
Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...