Timos Geplaatst: 2 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 2 augustus 2005 (bewerkt) Hallo beste forummers Ik heb een eigen forum zoals sommige van jullie weten, maar ik heb iets VRESELIJK STOMS gedaan! Als je 4000 posts hebt, heb je 4.000.000 [4 miljoen] Pips [Die vierkante blokjes bij je titel] Nu denk je, nou dan verander je dat en klaar ben je. Ja, dat dacht ik dus ook maar de pagina kan nu niet worden geladen. Niet met Internet Explorer en niet met Firfox. Nu had ik een vraagje of het ook nog anders kan dan via User Title/Ranks. Misschien even de pips verwijderen ofzo of alle rangen in 1 klap weg. Ik hoop dat ik jullie genoeg info heb gegeven om mij verder te helpen want ik ben echt super stom geweest! A.u.b. geen onzin posts want daar help je me niet mee. Het forum is natuurlijk ook met Timovich Bewerkt: 3 augustus 2005 door Timos Reageren
need my speed Geplaatst: 3 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 3 augustus 2005 (bewerkt) Ik weet niet of het je weet wel is maar die laad bij mij gewoon hoor? En zoals je weet kan ik niet bij de Admin CP (strekt z'n arm uit, net mis). Bewerkt: 3 augustus 2005 door need my speed Reageren
BrokenTable Geplaatst: 3 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 3 augustus 2005 Ik ga er maar vanuit dat je IPB gebruikt (was op zich handig om te vermelden :-) ). Eerst de tabel met de ranks opzoeken: ACP => SQL Management => mySQL Toolbox => ibf_titles Daar het ID van de title met het verkeerde aantal pip opzoeken. Bij mij was het ID 6, dat nummer moet je dus door die van jouw vervangen. Het aantal pips wordt dan naar 1 terug gezet. Dan deze query uitvoeren: UPDATE ibf_titles SET pips=1 WHERE id = 6 Een paar opmerkingen: Als je de tabel hebt geopened in mySQL Toolbox staat deze query er: 'SELECT * FROM ibf_titles'. Je kunt bij IPB ook een prefix voor je tabel namen hebben, dan staat er bijv. SELECT * FROM foo_ibf_titles. In dat geval moet je ook die naam aanpassen in de query om het aantal pips aan te passen. Met Queries kun je veel verzieken: tabellen leeggooien, tabellen verwijderen. Ik weet niet of IPB daar tegen beveiligd is, maar let dus op en ga niet zomaar met de queries zitten spelen. Ik neem geen verantwoordelijkheid als het fout gaat... :-) Reageren
Timos Geplaatst: 3 augustus 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 3 augustus 2005 Ik weet niet of het je weet wel is maar die laad bij mij gewoon hoor? En zoals je weet kan ik niet bij de Admin CP (strekt z'n arm uit, net mis). Nee zo ging het ook niet, als je 4000 posts hebt (wat jij nog lang niet hebt) dan kreeg je 4miljoen pips. Maar door BT is het gelukt met nog een beetje hulp op msn! Dus ik wil even BT in het openbaar bedanken Een applausje voor BT! Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.