Jowx Geplaatst: 9 september 2005 Rapport Geplaatst: 9 september 2005 ik heb SA op de PS2 kun je daar ook op ladders klimmen? Nee, dat kan op geen enkele versie. jowx Reageren
Pitbull Geplaatst: 9 september 2005 Rapport Geplaatst: 9 september 2005 ik heb SA op de PS2 kun je daar ook op ladders klimmen? Nee, dat kan op geen enkele versie. jowx k thx Reageren
Big Boss Geplaatst: 9 september 2005 Rapport Geplaatst: 9 september 2005 edit: Een jetpack is voor valsspelers (cheaters) Niet noodzakelijk. Je gaat naar je Airstrip, haalt het Jetpack en vliegt daarmee terug. PS Je krijgt het jetpack na de missie : Black Project. Reageren
Giorgo Geplaatst: 9 september 2005 Rapport Geplaatst: 9 september 2005 Ik heb de missie nog eens overgespeeld:Met een Sniper haal je gewoon alles neer je gaat naardat helipad je neemt de Minigun die er staat kanlt de Hunters neer en je bent weg Voila. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.