JasonStatham Geplaatst: 30 mei 2018 Rapport Geplaatst: 30 mei 2018 Binnenkort ga ik met een amigo van mij naar een 80's party en het idee was dat hij als Lance Vance gaat en ik als Tommy Vercetti. Helaas kan ik nergens zo'n overhemd vinden als dat van Vercetti. Kan iemand mij helpen? Reageren
PrioX Geplaatst: 30 mei 2018 Rapport Geplaatst: 30 mei 2018 Een exact replica zal je waarschijnlijk niet kunnen vinden. Maar er zijn natuurlijk genoeg blauwe Hawaiiaanse shirt te koop. Ik heb deze via AliExpress gevonden en komt imo aardig in de buurt. Maar of je hem op tijd binnen hebt weet ik niet. In de kringloop zoals Cabyon zegt zou ook nog wel kunnen. Al moet je waarschijnlijk veel geluk hebben. Reageren
Carfferd Geplaatst: 31 mei 2018 Rapport Geplaatst: 31 mei 2018 15 uur geleden, PrioX zei: Een exact replica zal je waarschijnlijk niet kunnen vinden. Maar er zijn natuurlijk genoeg blauwe Hawaiiaanse shirt te koop. Ik heb deze via AliExpress gevonden en komt imo aardig in de buurt. Maar of je hem op tijd binnen hebt weet ik niet. In de kringloop zoals Cabyon zegt zou ook nog wel kunnen. Al moet je waarschijnlijk veel geluk hebben. Heb hem meteen zelf toegevoegd aan mijn verlanglijstje Denk niet dat je iets gaat vinden dat er nog meer op lijkt dan die :O Reageren
JasonStatham Geplaatst: 2 juni 2018 Auteur Rapport Geplaatst: 2 juni 2018 Op 5/31/2018 om 11:50, Carfferd zei: Denk niet dat je iets gaat vinden dat er nog meer op lijkt dan die :O Jah inderdaad, goed gevonden! Dank @PrioX! Ik heb 'm besteld, hopelijk is die er op tijd, dat weet je helaas nooit met AliBaba Reageren
PrioX Geplaatst: 28 juli 2018 Rapport Geplaatst: 28 juli 2018 Was het nog een leuk feestje, @FrankyFourFingers? Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.