Brrah Geplaatst: 2 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 2 augustus 2005 hey ik ben nieuw op dit forum en ik heb een vraag... hoe kun je met de hydra vliege?... ik kan alleen maar zweven maar niet snel vooruit vliegen... of gaat dat misschien niet kan iemand mij mss zeggen hoe je moet vliegen met de hydra alvast bedankt grtz Reageren
Mark B. Geplaatst: 2 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 2 augustus 2005 hey welkom! je moet niet vergeten de pootjes in te klappen en de andere mode aanzetten dat je naar voren vliegt en niet omhoog. Reageren
Brrah Geplaatst: 2 augustus 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 2 augustus 2005 wel ja ik weet niet welk knop dat is :S kan je mss zegge wat de default knop daarvoor is... Reageren
Little Mister Geplaatst: 2 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 2 augustus 2005 Welkom, Je kan vliegen met de Hydra als je ik dacht special control in de Controls lijst, er staat dan special control up, down etc. Bij mij is het Num.8 naar voor zodat je sneller gaat met de Hydra. Reageren
.Levi. Geplaatst: 2 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 2 augustus 2005 Hier zijn de pc besturingen waaronder andere ook de hydra besturing bij staat. Veel succes verder, en nog veel plezier hier op het forum. Reageren
Brrah Geplaatst: 2 augustus 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 2 augustus 2005 ja het lukt eindelijk dank u allemaal deze forum is wel handig grtz Reageren
alkazou Geplaatst: 13 juli 2006 Rapport Geplaatst: 13 juli 2006 weet iemand de xbox besturing van de hydra? Reageren
-Matthijs- Geplaatst: 13 juli 2006 Rapport Geplaatst: 13 juli 2006 weet iemand de xbox besturing van de hydra? XBox: Opstijgen: A Dalen: B Vliegen: Duw de linkse analoogstick naar voren en druk A Schieten: R ingedrukt houden om te richten en druk L om te schieten Wielen: Klik op de rechter analoogstick Draaien: Witte of zwarte knop ingedrukt houden Check ook >dit< topic voor andere besturingen! Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.