Vanizlol Geplaatst: 6 juni 2018 Rapport Geplaatst: 6 juni 2018 Hallo, ben op zoek naar nederlanders om GTA mee te doen ben pas lvl 2 maarja beter te vroeg dan te laat, wat nieuwe mensen leren te kennen en misschien als we genoeg mensen hebben een eigen clan te maken, het liefst wel mensen boven de 18, mijn ingame naam is hetzelfde als hier op het forum : Vanizlol mocht je interesse hebben laat het hier ff weten of stuur me een vriendschapsverzoek ingame. maarje je snapt zelf ook wel HELMOND DE GEKSTE Reageren
Sandertju Geplaatst: 6 juni 2018 Rapport Geplaatst: 6 juni 2018 Hoi Vanizlol, ik heb je toegevoegd op de xdoos, mijn gt is Sandertju, Maxmannetju en Kaimannetju. Een hele stapel andere GTA Xbox'ers en crew kun je hier vinden: https://gtagames.nl/forum/393-the-epic-army-mafia/ Reageren
Vanizlol Geplaatst: 6 juni 2018 Auteur Rapport Geplaatst: 6 juni 2018 Was vergeten te melden, dat ik het voor op de PC zoek. Reageren
Sandertju Geplaatst: 6 juni 2018 Rapport Geplaatst: 6 juni 2018 mkay :-) dan heb ik een andere Vanizlol toegevoegd :-p Reageren
Vanizlol Geplaatst: 6 juni 2018 Auteur Rapport Geplaatst: 6 juni 2018 55 minuten geleden, Sandertju zei: mkay :-) dan heb ik een andere Vanizlol toegevoegd :-p nee dat ben ik ook, alleen heb ik geen xbox meer hehe Reageren
Dipsie8 Geplaatst: 6 juni 2018 Rapport Geplaatst: 6 juni 2018 Ik wil wel, ik heb zelf nog niet zo veel GTA online gespeeld op de PC ondanks dat ik het heb. Mijn RGSC naam is dipsie8 Ik ben wel de hele week weg volgende week. Reageren
Zandschepje Geplaatst: 4 juli 2018 Rapport Geplaatst: 4 juli 2018 Hey, ik kan je helpen, ik ben 16 jaar, maar ik heb wel office en facility dus snel geld verdienen! Add me: Zandschepje Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.