Pieter_Moker Geplaatst: 4 juli 2018 Rapport Geplaatst: 4 juli 2018 ik speelde gta v sinds 2 weken heb er al 200 uur in ik vind het leuk dus ik zat lekker een heist tedoen en ik was geband ik vind echt niet leuk er staat dat ik over een maand unban heb maar dan is me account gewipe staat er daar heb ik juist hard voor gewerkt Reageren
Cabyon Geplaatst: 4 juli 2018 Rapport Geplaatst: 4 juli 2018 Dag Pieter, heb je iets gedaan wat niet mocht? Reageren
BodyG3 Geplaatst: 13 juli 2018 Rapport Geplaatst: 13 juli 2018 Ook ik heb een ban begrijp het niet . Ik had GTA verwijderd door plaats gebrek en ga ik hem na weken weer down loaden ben ik voor altijd verbannen. Kan iemand mij uitleggen WAAROM???? Reageren
Schumy7_Patriot Geplaatst: 17 juli 2018 Rapport Geplaatst: 17 juli 2018 Heb je een nieuwe policy geaccepteerd de laaste dagen? Alles wat maar op cheaten lijkt krijgen mensen bans voor, simpele car dupe is ze al teveel. Veel pc gamers hebben er last van perma of tijdelijk. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.