DEA-0592 Geplaatst: 13 november 2014 Rapport Geplaatst: 13 november 2014 Psn: Blue_Diary_NL Headset: ja, alsie opgeladen is. Level: 183 (ziek) Online: bijna elke dag, overdag of s avond laat. Vooral in het weekend gaan we los onder genot van drankje Crew: Crewleader Reageren
Bigdrunzy Geplaatst: 14 november 2014 Rapport Geplaatst: 14 november 2014 Ben opzoek naar Crew Members voor mijn nieuwe Crew The Dutch Gta Squad dus heb je intresse laat het maar ff weten Greetz BigDrunzy Reageren
nolms Geplaatst: 14 november 2014 Rapport Geplaatst: 14 november 2014 Ben opzoek naar Crew Members voor mijn nieuwe Crew The Dutch Gta Squad dus heb je intresse laat het maar ff weten Greetz BigDrunzy blijf jij op ps3? Reageren
Bigdrunzy Geplaatst: 15 november 2014 Rapport Geplaatst: 15 november 2014 Ben opzoek naar Crew Members voor mijn nieuwe Crew The Dutch Gta Squad dus heb je intresse laat het maar ff weten Greetz BigDrunzy blijf jij op ps3? Yep voorlopig nog wel net zolang tot de ps4 een stuk goedkoper is geworden of tot ik tegen een koopje aanloop natuurlijk Reageren
Nitivity Geplaatst: 18 november 2014 Auteur Rapport Geplaatst: 18 november 2014 Ben opzoek naar Crew Members voor mijn nieuwe Crew The Dutch Gta Squad dus heb je intresse laat het maar ff weten Greetz BigDrunzy Crew recruitment kun je hier vinden: http://www.gtaforum.nl/forum/326-cc-recruitment/ Psn: Blue_Diary_NL Headset: ja, alsie opgeladen is. Level: 183 (ziek) Online: bijna elke dag, overdag of s avond laat. Vooral in het weekend gaan we los onder genot van drankje Crew: Crewleader Added Reageren
Gerritje040 Geplaatst: 18 november 2014 Rapport Geplaatst: 18 november 2014 (bewerkt) Psn: GekkeGerrit040 Headset: ja, alsie opgeladen is. Online: bijna elke dag, overdag of s*avonds Crew: www.insidegamer.nl Bewerkt: 19 november 2014 door Venzio post samengevoegd Reageren
gtaissuper Geplaatst: 18 november 2014 Rapport Geplaatst: 18 november 2014 (bewerkt) Misschien is het handig om te vermelden op welk platform je speelt? EDIT: ik zie nu pas dat je op Playstation speelt. O, en welkom op het forum. Bewerkt: 18 november 2014 door gtaissuper Reageren
Tommy-Vercetti Geplaatst: 18 november 2014 Rapport Geplaatst: 18 november 2014 Gegroet nieuw lid. Welkom op t forum, ik speel zelf niet op Playstation, maar er zijn vast wel mensen die samen met je mee kunnen gamen. Verder wens ik je veel plezier op t forum. En hoop ik dat je rond blijft hangen (in tegenstelling tot sommige die 1 keer posten en dan weggaan) Reageren
Gerritje040 Geplaatst: 18 november 2014 Rapport Geplaatst: 18 november 2014 Dankje mensen voor de Verwelkoming ben wel een Vast forum member Maar stap over een half jaartje over Naar ps4 Gegroet Gerrit Reageren
nolms Geplaatst: 18 november 2014 Rapport Geplaatst: 18 november 2014 heb je toegevoegd mijn psn is nolms Reageren
Gerritje040 Geplaatst: 18 november 2014 Rapport Geplaatst: 18 november 2014 Top bedankt nolms! Reageren
Rullez Geplaatst: 21 november 2014 Rapport Geplaatst: 21 november 2014 Mensen met een PS4 kunnen mij altijd toevoegen PSN: RoyTDI Headset: Ja Crew: Zoekende naar een PS4 Crew. Reageren
taker1987 Geplaatst: 25 november 2014 Rapport Geplaatst: 25 november 2014 ik ben ook weer van de partij , dit keer op de ps4 mijn psn naam is als het goed is wel bekend bij sommige Reageren
lukeajax Geplaatst: 28 november 2014 Rapport Geplaatst: 28 november 2014 Ik ben ook van de partij op de Ps4! Mijn PSN is Lukeajax Reageren
Hmmpff Geplaatst: 28 november 2014 Rapport Geplaatst: 28 november 2014 (bewerkt) Sinds een tijdje weer teruggekeerd op gta, deze keer wel ipv ps3 naar ps4. PSN: Hmmpff Leeftijd: 18+ Headset: nog niet, staat wel in de planning voor de toekomst. Online: Regelmatig en onregelmatig, maar inprincipe elke dag op willekeurige tijdstippen. Console: PS4 Crew: ik zit momenteel wel in een crew, maar dat was nog in mijn ps3 periode, Heb sinds 2 dagen gta op mijn ps4 nu, dus heb werkelijk geen idee hoe het er voorstaat met mijn oude crew. Indien mensen een leuk aanbod hebben, wil ik daar altijd naar kijken en over nadenken EDIT: Vooral opzoek naar mensen/crews die veel missies spelen. Bewerkt: 2 december 2014 door Hmmpff Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.