RosellaPre (gast) Geplaatst: 2 december 2014 Rapport Geplaatst: 2 december 2014 [b]Mijn Xbox one is: HeardCracker508 [b]Headset:ja [b]Gebruikelijke tijdstip:dagelijks, vooral overdag [b]extra: ben op zoek naar mensen om mee te spelen voor de xbox one Reageren
Stephan85 Geplaatst: 2 december 2014 Rapport Geplaatst: 2 december 2014 [b]Mijn PSN/ is:[/b] MAXJOLiNG [b]Headset:[/b] Ja [b]Gebruikelijke tijdstip:[/b] Varieert, maar voornamelijk 's middags. Soms 's avonds. [b]Op zoek naar een crew:[/b] Nee Reageren
Mitchellest1988 (gast) Geplaatst: 2 december 2014 Rapport Geplaatst: 2 december 2014 Xbox one: mitchell est 1988 Headset: ja Meestal s'avonds Reageren
Randomlink Geplaatst: 4 december 2014 Rapport Geplaatst: 4 december 2014 PSN: Jo03YY Leeftijd: 23 Headset: yes Online: regelmatig op verschillende tijdstippen. Console: PS4 Crew: nog geen,dus ben op zoek! Reageren
nolms Geplaatst: 5 december 2014 Rapport Geplaatst: 5 december 2014 (bewerkt) ik sta er al tussen maar heb sinds gisteren ook een ps4 psn: nolms headset: ja online: dagelijks op verschillende tijden crew: inside gamer Bewerkt: 5 december 2014 door nolms Reageren
Youngstunnaa3122 (gast) Geplaatst: 6 december 2014 Rapport Geplaatst: 6 december 2014 Mijn psn:youngstunnaa3122 Headset: ja altijd Rank:43 Online: elke dag Ik ben op zoek naar,mensen die graag survivals en missions doen en snel geld willen maken Ik ben elke dag online in de avond of na school Reageren
koerba1 Geplaatst: 11 december 2014 Rapport Geplaatst: 11 december 2014 ik heb nu wel een headset mijn naam is koerba1 ik ben bijna altijd online mijn crew is sneaky tuning wie wilt mag er in komen op ps3 Reageren
RyanDanah Geplaatst: 16 december 2014 Rapport Geplaatst: 16 december 2014 PSN: RyanDanah Headset: Ja Online: Bijna elke avond Console: PS3 Rank: 134 Crew: Dutch Fists Voorkeuren: Missies difficulty Hard. Survivals. Races Voeg me maar toe bij je vriendenlijst. Mijn voorkeur is wel dat je een headset hebt. Met elkaar praten is gewoon af en toe handig. Reageren
cathrozar Geplaatst: 19 december 2014 Rapport Geplaatst: 19 december 2014 Mijn Xbox one is: totd x ducky Headset:ja Gebruikelijke tijdstip:dagelijks extra: ben op zoek naar mensen om mee te spelen voor de xbox one Reageren
jappikillerbee Geplaatst: 21 december 2014 Rapport Geplaatst: 21 december 2014 juw iedereen op deze forum ik ben jasper ik game heel veel in het weekend met een vriend van mij en wij dachten het kan best wel chil wezen om met meer lui te gamen ,mijn psn is jappikillerbee ik heb een goeie headset zonder ruis (triton) , ik een die vriend van mij psn :meijers98 speelen de games gta v ,cod bo 1en 2 cod wow en bf3 en minecraft zoals ik al zei we zijn hele weekend online hele nacht door voeg me toe op psn en laat weten dat je deze post heb gelezen . Reageren
michael_talen Geplaatst: 28 december 2014 Rapport Geplaatst: 28 december 2014 (bewerkt) GTA 5 online players gezocht xbox one Om samen lol en geld te maken Game tack "Michael talen" Hoe meer mensen er joinen hoe gezelliger stuur bericht naar me of voeg me toe op xbox one zelf ook Nederlandse crew om te joinen Gelieft +18jaar te zijn Bewerkt: 28 december 2014 door michael_talen Reageren
michael_talen Geplaatst: 28 december 2014 Rapport Geplaatst: 28 december 2014 Xbox one: mitchell est 1988 Headset: ja Meestal s'avonds Je gametack is niet goed probeerde je toe te voegen Michael talen Reageren
Djuvinile Geplaatst: 29 december 2014 Rapport Geplaatst: 29 december 2014 Psn: Djuvinile Headset: ja Rank: 80 Online: doordeweeks 's avonds na 20u / 's weekends Reageren
Caswessels Geplaatst: 30 december 2014 Rapport Geplaatst: 30 december 2014 Psn: caswessels Headset:no Rank 151 Ps4 Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.