aaron1999 Geplaatst: 4 november 2015 Rapport Geplaatst: 4 november 2015 jo mensen ik zoek wat nieuwe vrienden om gta mee te spelen op de ps3 ik hoop dat je me toevoegt psn id : assinsdead1912 ben bijna elke avond onlaine Reageren
TheMiick Geplaatst: 8 november 2015 Rapport Geplaatst: 8 november 2015 (bewerkt) Ik speel sinds kort veel GTA V online samen met een vriend die het al langer speelt. Ik ben nog niet erg goed, maar wel veel beschikbaar. Het zou enorm helpen een vaste crew te hebben voor Heists etc! Forumnaam: TheMiick Gamerstag xbox one: TheMiick Beschikbaarheid: Doordeweeks/weekend/middags/avonds Headset: Ja Bewerkt: 12 november 2015 door TheMiick Reageren
Psycho_0492 Geplaatst: 17 november 2015 Rapport Geplaatst: 17 november 2015 Yoo, Ik ben dagelijks online op de xbox one, en irriteer me (zoals zovelen) aan de lange wachttijden bij heists. Ik heb ze allemaal al een aantal keer voltooid, en ben eigenlijk op zoek naar 3 mensen die de criminal mastermind challenge willen ( en kunnen ) doen met mij. Dat is de challenge waarin je alle heists en setups achter elkaar met 4 dezelfde spelers speelt, op hard, zonder ook maar één leven te verliezen. Daarnaast zoek ik ook gewoon mensen om gewoon mee te spelen. Ik zou zeggen add me; Xbox one --> Psycho 0492 Crew: Black Money Magnets Rank; 157. tot in LS! Reageren
Plankgassj Geplaatst: 19 november 2015 Rapport Geplaatst: 19 november 2015 Speel GTA nu net een weekje online maar word helemaal gek van al die laadtijden mensen die zomaar weggaan en/of niet serieus spelen. Ik ben geen pro maar wel serieus. Lets make some money! Gamerstag xbox one: SJvtec. Beschikbaarheid: Doordeweeks en weekend. Headset: Ja. Reageren
Doogie001 Geplaatst: 4 december 2015 Rapport Geplaatst: 4 december 2015 Zoek vrienden om dagelijks een tijdje samen GTA te spelen. Geen druk lekker ontspannen spelen Voeg me toe op Ps4. Doogie001 Reageren
jenstx Geplaatst: 4 december 2015 Rapport Geplaatst: 4 december 2015 (bewerkt) Forumnaam: jenstx PSN/Gamerstag/Social Club: jenstx Beschikbaarheid: Doordeweeks/weekend middags/avonds (haal weg wat niet van toepassing is) Headset: Ja, maar heb hem niet aan staan op pc Bewerkt: 4 december 2015 door jenstx Reageren
koerba1 Geplaatst: 7 december 2015 Rapport Geplaatst: 7 december 2015 forumnaam koerba1 socialclub gangsterboy91881 maandag t/m vrijdag s'avond online behalve woensdag dan s'middags en s'avonds headset doe ik alleen aan als ik zin heb meestal psn is koerba1 op ps3 maar even een vraagje wanneer komt er een meeting voor paul walker op ps3? Reageren
Ymosky Geplaatst: 12 december 2015 Rapport Geplaatst: 12 december 2015 Forumnaam: Ymosky Social Club: Yme1988 Beschikbaarheid: geen vaste tijden Headset: Nee Reageren
Errol1967 Geplaatst: 28 december 2015 Rapport Geplaatst: 28 december 2015 (bewerkt) Forumnaam: Errol1967 PS4/Social Club: Errol1967/S-CREW-UNITED Beschikbaarheid: Ben elke dag wel online Headset: Ja Bewerkt: 28 december 2015 door Errol1967 Reageren
coolguynl Geplaatst: 28 december 2015 Rapport Geplaatst: 28 december 2015 [b]Forumnaam:coolguynl[/b] [b]PSN/Gamerstag/Social Club: psn/social club: coolguy25nl[/b] [b]Beschikbaarheid:[/b] vooral in het weekend in de winter.(haal weg wat niet van toepassing is) [b]Headset:[/b] Ja Reageren
xXDoctor-GreenXx Geplaatst: 31 december 2015 Rapport Geplaatst: 31 december 2015 (bewerkt) Ben een zeer fanatiek gta 5 online speler. Ben op zoek naar wat mensen die ook regelmatig spelen.. ps4. het liefst mensen die wat ouder zijn ben zelf 30+ Psn- xXDoctor-GreenXx Crew, WietNL Bewerkt: 13 februari 2017 door xXDoctor-GreenXx Reageren
ERRWINS Geplaatst: 3 januari 2016 Rapport Geplaatst: 3 januari 2016 [b]Forumnaam:coolguynl[/b] [b]PSN/Gamerstag/Social Club: psn/social club: coolguy25nl[/b] [b]Beschikbaarheid:[/b] vooral in het weekend in de winter.(haal weg wat niet van toepassing is) [b]Headset:[/b] Ja Ik heb je bij PS3 neergezet aangezien ik niet weet of je op de PS3 of PS4 speelt. Mocht het PS4 zijn, zeg het dan maar even, dan wijzig ik het nog. Verder is de lijst weer up-to-date! Reageren
RichyNL Geplaatst: 12 januari 2016 Rapport Geplaatst: 12 januari 2016 Opzoek naar een Actieve/gezellige GTA V crew Forum naam: RichyNL Ingame naam: Richy NL Console: XBOX ONE elite Headset: Ja Nationaliteit: Man Leeftijd: 20 Speeltijd: bijna wel elke dag laat in de middag Ik ben opzoek naar een crew omdat ik gemakkelijker heists/missions kan gaan doen. Daarnaast zal ik graag andere activiteiten doen samen met de crew! Nog vragen dan hoor ik het wel. Ps. Sorry als ik dit op de verkeerde topic heb geplaatst. Dit is namelijk mijn eerste post. Groetjes, Richy NL Reageren
Joszwd Geplaatst: 13 januari 2016 Rapport Geplaatst: 13 januari 2016 (bewerkt) Nieuwe mensen om mee te spelen altijd goed en leuk! Hieronder mijn gegevens. Forumnaam/socialclub: JosZwd PSN: JosG85 Beschikbaarheid: vaak 's avonds vanaf 20:00 uur Headset: Ja Platform: PS4 Bewerkt: 20 januari 2016 door Joszwd Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.