Waschischi2016 Geplaatst: 14 januari 2016 Rapport Geplaatst: 14 januari 2016 (bewerkt) Forumnaam: Waschischi2016 PSN/Gamerstag/SocialClub: zowel op PSN als SC: Waschischi2016 Beschikbaarheid: Varieert, vooral in de avond (maar niet elke dag helaas) Headset: Ja, vind ik een must voor online! Extra: Ik wil graag alle heists als leader voltooien voor de nodige unlocks. Uiteraard help ik jou als jij mij helpt. Geld heb ik genoeg, vrienden krijgen bij heists max. payout! Bewerkt: 14 januari 2016 door Waschischi2016 Reageren
Speedy_smart Geplaatst: 14 januari 2016 Rapport Geplaatst: 14 januari 2016 Forumnaam: speedy_smart Gamerstag/SocialClub: speedysmart (XboxOne) Beschikbaarheid: Varieert, vooral in de avond Headset: Ja, die heb ik en vind het wel leuk om heist te spelen met headset Extra: Ik speel graag GTA V maar zoek wat uitdaging en wil wel wat heist spelen met andere die wel serieus zijn, en wat rond rijden overvallen plegen en geld verdienen ;-) Reageren
pptz84 Geplaatst: 14 januari 2016 Rapport Geplaatst: 14 januari 2016 Tag: pptz84 Rank: 107 Platform: PS4 Headset: ligt altijd in de buurt, bij heists zowieso een must Online: wisselend Doe zelf het liefst heists, maar ook af en toe missies en rotzooi trappen in free room vind ik wel leuk op zijn tijd. Ik speel het liefst met spelers van 18+. Zoek vooral mensen die ook heists willen spelen, en niet constant weglopen of sterven zoals de meeste random spelers ;-) Heb alle heists een paar keer gespeeld, niet overdreven vaak nog dus wil ze allemaal nog wel doen. Reageren
MJspoornii Geplaatst: 25 januari 2016 Rapport Geplaatst: 25 januari 2016 XONE GT MJspoornii Headset ja Actief middag avond nacht Rank 47 Social acc MJspoornii Reageren
Duckasick Geplaatst: 29 januari 2016 Rapport Geplaatst: 29 januari 2016 PSN: PindakaasV2 (don't ask why) Headset: Ja Rank: 100+ Online: 's avonds en weekend Reageren
ERRWINS Geplaatst: 2 februari 2016 Rapport Geplaatst: 2 februari 2016 Weer volledig up-to-date Reageren
cpbarry Geplaatst: 9 februari 2016 Rapport Geplaatst: 9 februari 2016 (bewerkt) Forumnaam: cpbarry PS4 naam: cpbarry social club: sandwish79 Rank: 26 ---- edit 19/06/16 ------ ondertussen level 138 Beschikbaarheid: variabel (werk in shiften) headset: Ja Extra: zoek mensen die wat kunnen helpen bij mijn ontdekkingstocht (eerste GTA dat ik speel) en die ik mag vertrouwen. Sommigen knallen je simpelweg af als ze zien dat je nog wat zoekt ... Ik probeer het spel serieus te spelen. Vragen? Shoot Bewerkt: 19 juni 2016 door cpbarry Reageren
Humanizerxnlx Geplaatst: 9 februari 2016 Rapport Geplaatst: 9 februari 2016 Forumnaam: Humanizerxnlx Gamerstag: HumanizerxNLx Beschikbaarheid: Doordeweeks/weekend avonds Headset:Ja Reageren
DionneQueen Geplaatst: 10 februari 2016 Rapport Geplaatst: 10 februari 2016 (bewerkt) PSN ID: DionneQueen Console: PS4 Headset: ja Rank: 126 Online: zo vaak mogelijk, voornamelijk in de middag/avond (i.v.m mijn dochtertje niet altijd mogelijk) Extra: ik speel meestal al met een select aantal mensen, maar toevoegen mag altijd als je serieuze player bent. Bewerkt: 10 februari 2016 door DionneQueen Reageren
WillemK16 Geplaatst: 11 februari 2016 Rapport Geplaatst: 11 februari 2016 (bewerkt) PSN: WillemK_13 Beschikbaarheid: weekend en doordeweeks 's avonds Console: PS4 Headset: Ja Rank: 52 Extra: speel het liefst met mensen rond de 15 jaar oud. Wat we spelen boeit me helemaal niks. Het liefste wil ik wat heists doen met een vaste groep/crew, maar ik pas me graag aan. Bewerkt: 12 februari 2016 door WillemK16 Reageren
Tommie59 Geplaatst: 12 februari 2016 Rapport Geplaatst: 12 februari 2016 PSN: WillemK_13 Beschikbaarheid: weekend en doordeweeks 's avonds Headset:Ja Rank: 49 Extra: speel het liefst met mensen rond de 15 jaar oud. Speel je op de PS3 of de PS4? Ik speel inmiddels ook op de PS4, onder dezelfde naam als op de PS3. Reageren
WillemK16 Geplaatst: 12 februari 2016 Rapport Geplaatst: 12 februari 2016 PSN: WillemK_13 Beschikbaarheid: weekend en doordeweeks 's avonds Headset:Ja Rank: 49 Extra: speel het liefst met mensen rond de 15 jaar oud. Speel je op de PS3 of de PS4? Ik speel inmiddels ook op de PS4, onder dezelfde naam als op de PS3. Ik speel op de PS4. Reageren
Boeiier Geplaatst: 12 februari 2016 Rapport Geplaatst: 12 februari 2016 Forumnaam: boeiier Social Club: boeiier Beschikbaarheid: Doordeweeks/weekend middags/avonds Headset: Ja Extra info: Ik zoek een goed team om serieus heists mee te doen. Liefst 18 + Ik speel op PC en ben momenteel rank 74 Zoek me op en voeg me toe! Reageren
MJspoornii Geplaatst: 17 februari 2016 Rapport Geplaatst: 17 februari 2016 Forumnaam: MJspoornii Social Club: MJspoornii Xbox live: MJspoornii Beschikbaarheid: Doordeweeks/weekend middags/avonds Headset: Ja Extra info: Ik zoek een goed team om serieus heists mee te doen. Ik speel op de XBX1 en ben momenteel rank 102 Zoek me op en voeg me toe! Reageren
HJNNL Geplaatst: 21 februari 2016 Rapport Geplaatst: 21 februari 2016 Kan iemand me helpen met het vinden van een dubsta een gouden of zilveren Gt HJN NL xbox one Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.