TheDutchWesley Geplaatst: 3 april 2014 Rapport Geplaatst: 3 april 2014 Ik wil wel, maar dan wil ik wel je level weten! Reageren
ERRWINS Geplaatst: 3 april 2014 Rapport Geplaatst: 3 april 2014 Waarschijnlijk om stuff te unlocken ofzo ? Ja, oke. Dan raad ik Criminal Records aan want die is zo voorbij Reageren
lontje8 Geplaatst: 4 april 2014 Rapport Geplaatst: 4 april 2014 ik ben lvl 82 en ja het is om dingen te unlocken Reageren
TheDutchWesley Geplaatst: 4 april 2014 Rapport Geplaatst: 4 april 2014 Ik doe wel mee, Hoelaat en wanneer wil je online? Reageren
schimmelzicht Geplaatst: 4 april 2014 Rapport Geplaatst: 4 april 2014 hallo leden ik ben niet zo goed in racen en wil er toch graag 50 winnen wie kan er met mij racen gewoon met ze 2e en dan mij laten winnen ik heb helaas geen headset het is op ps3 Had dan al titel: ik kan niet racen en wil iemand zijn stats verneuken voor mij. Als je zo'n level heb dan zal je toch wel geraced hebben? Ik wil wel met je racen. Maar dan win je alleen als je ook beter rijdt! Wellicht nadat je 50 gewonnen races hebt gehad? Gegroet Reageren
ERRWINS Geplaatst: 4 april 2014 Rapport Geplaatst: 4 april 2014 Hoezo verneuken? Ik heb in het begin ook met iemand geraced en elkaar om en om laten winnen voor RP en $$$. Reageren
schimmelzicht Geplaatst: 4 april 2014 Rapport Geplaatst: 4 april 2014 Hoezo verneuken? Ik heb in het begin ook met iemand geraced en elkaar om en om laten winnen voor RP en $$$. Excuses. Verneuken is niet het juiste woord. Ik heb altijd zelf geracet en gewonnen. Dan leer je ook wat. Daarnaast kick ik er op dat ik meer gewonnen dan verloren races heb. Ik zou het zonde vinden om dat op te geven om iemand anders te laten winnen. Maar dat ben ik. Gelukkig voor hem heeft hij iemand gevonden die dat wel doet. Ik wil altijd racen! Maar dan om echt te racen. Reageren
ERRWINS Geplaatst: 4 april 2014 Rapport Geplaatst: 4 april 2014 Daar moet ik je gelijk geven, zo hoort het ook bij racen. Alleen met GTA Online heb ik een hekel aan racen gekregen omdat 9/10 niet normaal aan het racen is en alles verkloot. Dus de update die straks komt maakt het weer leuk en dan ga ik zeker weer racen maar tot dan, mij niet gezien Reageren
_niickk Geplaatst: 4 april 2014 Rapport Geplaatst: 4 april 2014 Yo, voeg mij ook maar toe als jullie willen, PSN: N89-Helmond age 24, rank 31. Reageren
Votair Geplaatst: 4 april 2014 Rapport Geplaatst: 4 april 2014 PSN: XTAGSX_Danger Headset: Ja Reageren
Kaitjee98 Geplaatst: 4 april 2014 Rapport Geplaatst: 4 april 2014 Ik ben idd ook niet van plan om mijn racestatistieken te verpesten.....dus ik pas. Maar als je level 82 bent, hoe kun je in godsnaam nog geen 50 races hebben gewonnen?? Reageren
sabinee1995 Geplaatst: 4 april 2014 Rapport Geplaatst: 4 april 2014 Wie is er nog online en wil nog een avondje Free-roomen, racen etc. ? Voeg mij toe: sabientje1995 Of laat je psn naam hieronder achter dan voeg ik jou toe. Xxx sabine Platform: playstation Naam : sabientje1995 Headset : ja Reageren
mert17 Geplaatst: 4 april 2014 Rapport Geplaatst: 4 april 2014 Nee ik speel nooit meer met jou want jij kikte mij in die ene meeting Reageren
sabinee1995 Geplaatst: 4 april 2014 Rapport Geplaatst: 4 april 2014 Nee ik speel nooit meer met jou want jij kikte mij in die ene meeting Sorry maar vind je het gek als jij mijn regels niet naleeft? Je schoot mensen af en maakte auto's kapot Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.