Nyltje Geplaatst: 4 april 2014 Rapport Geplaatst: 4 april 2014 Nee ik speel nooit meer met jou want jij kikte mij in die ene meeting Sorry maar vind je het gek als jij mijn regels niet naleeft? Je schoot mensen af en maakte auto's kapot Dat noemen we nou trollen. Ja ja jaaaaaaa! Reageren
Ezra24rct3 Geplaatst: 4 april 2014 Rapport Geplaatst: 4 april 2014 LOOOOOL Voeg me maar toe: Ezra24rct3 Kheb een headset Reageren
sabinee1995 Geplaatst: 4 april 2014 Rapport Geplaatst: 4 april 2014 Nee ik speel nooit meer met jou want jij kikte mij in die ene meeting Sorry maar vind je het gek als jij mijn regels niet naleeft? Je schoot mensen af en maakte auto's kapot Dat noemen we nou trollen. Ja ja jaaaaaaa! Dat moet hij dan ergens anders doen. En niet bij een meeting waar iedereen zich aan de regels houd en eentje het loopt te verzieken. Reageren
MisterDM Geplaatst: 4 april 2014 Rapport Geplaatst: 4 april 2014 (bewerkt) Nee ik speel nooit meer met jou want jij kikte mij in die ene meeting Sorry maar vind je het gek als jij mijn regels niet naleeft? Je schoot mensen af en maakte auto's kapot Dat noemen we nou trollen.Ja ja jaaaaaaa! Dat moet hij dan ergens anders doen. En niet bij een meeting waar iedereen zich aan de regels houd en eentje het loopt te verzieken. Lol, kut Nyltje grappenmaker Of jij kan gewoon niks hebben, bakmai.. Bewerkt: 4 april 2014 door MisterDM Reageren
sabinee1995 Geplaatst: 4 april 2014 Rapport Geplaatst: 4 april 2014 Nee ik speel nooit meer met jou want jij kikte mij in die ene meeting Sorry maar vind je het gek als jij mijn regels niet naleeft? Je schoot mensen af en maakte auto's kapot Dat noemen we nou trollen.Ja ja jaaaaaaa! Dat moet hij dan ergens anders doen. En niet bij een meeting waar iedereen zich aan de regels houd en eentje het loopt te verzieken. Lol, kut Nyltje grappenmaker Of jij kan gewoon niks hebben, bakmai.. De hele meeting groep wou hem eruit. Reageren
MisterDM Geplaatst: 4 april 2014 Rapport Geplaatst: 4 april 2014 (bewerkt) Nee ik speel nooit meer met jou want jij kikte mij in die ene meeting Sorry maar vind je het gek als jij mijn regels niet naleeft? Je schoot mensen af en maakte auto's kapot Dat noemen we nou trollen.Ja ja jaaaaaaa! Dat moet hij dan ergens anders doen. En niet bij een meeting waar iedereen zich aan de regels houd en eentje het loopt te verzieken. Lol, kut Nyltje grappenmaker Of jij kan gewoon niks hebben, bakmai.. De hele meeting groep wou hem eruit. Oké, beter. Laten we hem lekker met rust gaan we beter verder met ons eigen werk.. Laat ik niet teveel offtopic gaan voordat ik een warn aan me fiets heb hangen Ik heb geen headset nu, en online bij de games ben ik ook niet veel te vinden Ohja shit, voordat ik het vergeet.. ik speel veel MMORPG niet erg nuttig maar misschien kan het wel uitkomen Bewerkt: 4 april 2014 door MisterDM Reageren
schimmelzicht Geplaatst: 4 april 2014 Rapport Geplaatst: 4 april 2014 Jo Ik ga nu online en we zijn al vriendjes. Zie je zo in free roam toch? Dikke doeitjes Reageren
Tommy-Vercetti Geplaatst: 4 april 2014 Rapport Geplaatst: 4 april 2014 Jammer dat ik een Xbox 360 heb :/ Vrouwelijke gamers zijn altijd fucking awesome, lol Reageren
_niickk Geplaatst: 4 april 2014 Rapport Geplaatst: 4 april 2014 voeg me maar toe; PSN: N89-Helmond , crew; 24-Seven Crew Reageren
salva-mea Geplaatst: 4 april 2014 Rapport Geplaatst: 4 april 2014 He lees je berichtje net te laat, zet de PS net uit haha. Je kan me wel altijd toevoegen: Salva-mea Heb een headset maar die kan weleens kuren hebben:-) Reageren
ScilmanVVZ Geplaatst: 4 april 2014 Rapport Geplaatst: 4 april 2014 Yooo! Voeg mij maar toe hoor: ScilmanVVZ (Ik maak ook geregeld content voor Youtube, samen met maten en via Skype!) Reageren
ERRWINS Geplaatst: 4 april 2014 Rapport Geplaatst: 4 april 2014 Zoals mijn siggi zegt: ERRWINS Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.