TheDutchWesley Geplaatst: 6 april 2014 Rapport Geplaatst: 6 april 2014 (bewerkt) Ik vond het al zo vreemd dat opeens mijn topic niet meer te bereiken was! Dit is goed zo en dan blijft het forum ook schoon als mensen hier gewoon hun vrienden kunnen zoeken ipv een eigen topic te openen. Goed werk Bassieboy35 Mijn PSN is TheDutchWesley, heeft een Headset en speelt bijna elke dag! Bewerkt: 6 april 2014 door TheDutchWesley Reageren
schimmelzicht Geplaatst: 6 april 2014 Rapport Geplaatst: 6 april 2014 schimmelzicht Hs;ja S'avonds Weekend Leeftijd 26 Reageren
sabinee1995 Geplaatst: 6 april 2014 Rapport Geplaatst: 6 april 2014 voeg me maar toe; PSN: N89-Helmond , crew; 24-Seven Crew Helmonder ja? Reageren
Kaitjee98 Geplaatst: 6 april 2014 Rapport Geplaatst: 6 april 2014 Ik ben vanavond wel Online te vinden denk ik Maar je weet al wie ik ben, dus gegevens invullen lijkt me overbodig Reageren
UberBug Geplaatst: 7 april 2014 Rapport Geplaatst: 7 april 2014 Wellicht dat het mogelijk is om er nog een kolom bij (voor) te plaatsen voor de GTAforum namen? Van div. zijn deze anders dan hun PSN of Xbox ID en dan weet je welke naam bij wie hoort. Zo is ie van mij hier sssjakie en is mijn PSN ID: BoeBoe353 Reageren
Nitivity Geplaatst: 7 april 2014 Auteur Rapport Geplaatst: 7 april 2014 Beginpost is ge-update. Werd eens tijd! Afgelopen weken erg druk gehad. Maargoed, mocht ik iemand missen of ergens wat aanpassen. Dan hoor ik dat wel Reageren
krokodildo Geplaatst: 7 april 2014 Rapport Geplaatst: 7 april 2014 (bewerkt) Ik heb een paar best vette deathmatches gemaakt op het water, als iemand wil spelen voeg me toe: akdeniz1979. Ik speel op de ps3. >>> Door Bassieboy35: Topic samengevoegd met het algemene ontmoetingstopic. Als je je deathmatch wil delen met het forum kan dat hier.<<< Bewerkt: 7 april 2014 door Bassieboy35 Reageren
Kaitjee98 Geplaatst: 7 april 2014 Rapport Geplaatst: 7 april 2014 PSN: alaska1001 Headset: Ja Reageren
Flamecrest Geplaatst: 7 april 2014 Rapport Geplaatst: 7 april 2014 Mijn Gamertag is: Flamecrest Headset: Ja Gebruikelijke tijdstip: Als ik tijd heb, meestal 's avonds Op zoek naar een crew: Neen, ik heb zelf een crew (Die Sturmgruppe) die wel wat uitbreiding kan gebruiken. Ben ik nou verdomme de enige met een xbox? Schandelijk. Reageren
WaXweazle1976 Geplaatst: 7 april 2014 Rapport Geplaatst: 7 april 2014 Ben ik nou verdomme de enige met een xbox? Schandelijk. Nee maar ik zit hier vandaag voor het eerst naar te kijken... Mijn Gamertag is: WaXweazle1976 Headset: Ja Gebruikelijke tijdstip: Als ik zin heb, das vrij vaak... Op zoek naar een crew: Nee heb zelf een crew, geen Deathmatch crew wel een crew die lekker samen misions doet en races rijd... Interesse? stuur mij maar ff een berichtje... Reageren
Nitivity Geplaatst: 8 april 2014 Auteur Rapport Geplaatst: 8 april 2014 de eerste XBOX ziel is binnen! Reageren
WaXweazle1976 Geplaatst: 8 april 2014 Rapport Geplaatst: 8 april 2014 de eerste XBOX ziel is binnen! Flamecrest is ook een XboX zieltje... Reageren
ERRWINS Geplaatst: 8 april 2014 Rapport Geplaatst: 8 april 2014 Het zijn unieke wezens heb ik gehoord Reageren
Nitivity Geplaatst: 8 april 2014 Auteur Rapport Geplaatst: 8 april 2014 de eerste XBOX ziel is binnen! Flamecrest is ook een XboX zieltje... Goed dat je 't zegt. Had hem perongeluk bij de psn lijst gezet! Iniedergeval is de kop eraf! Nog meer xboxers hier? Laat u horen... Reageren
JeffreyRobinn Geplaatst: 9 april 2014 Rapport Geplaatst: 9 april 2014 (bewerkt) Jeffreyrobinn Bewerkt: 9 april 2014 door JeffreyRobinn Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.