BodyG3 Geplaatst: 14 juli 2018 Rapport Geplaatst: 14 juli 2018 GTA V al weken niet gespeeld. Heb het spel weer gedownload en alles was weg, kan niet meer online. Ben verbannen voor altijd Nu zou ik graag een antwoord WAAROM heb zelf niets fout gedaan. Reageren
Sandertju Geplaatst: 14 juli 2018 Rapport Geplaatst: 14 juli 2018 Je kan dit aan Rockstar vragen via deze link: https://support.rockstargames.com/hc/en-us/requests/new Stel de vraag in Nederlands, dan heb je meestal sneller antwoord. Ik ben benieuwd of het daarna is opgelost, zou je dit willen laten weten? Reageren
BodyG3 Geplaatst: 15 juli 2018 Auteur Rapport Geplaatst: 15 juli 2018 21 uur geleden, Sandertju zei: Je kan dit aan Rockstar vragen via deze link: https://support.rockstargames.com/hc/en-us/requests/new Stel de vraag in Nederlands, dan heb je meestal sneller antwoord. Ik ben benieuwd of het daarna is opgelost, zou je dit willen laten weten? Ik heb gedaan wat je mij hebt aangeraden maar tot nu geen respons. Ik baal er vreselijk van. Ben mij van geen kwaad bewust. Reageren
Sandertju Geplaatst: 15 juli 2018 Rapport Geplaatst: 15 juli 2018 Het is weekend dus ik vermoed dat je volgende week bericht zal krijgen. Reageren
BodyG3 Geplaatst: 15 juli 2018 Auteur Rapport Geplaatst: 15 juli 2018 1 uur geleden, Sandertju zei: Het is weekend dus ik vermoed dat je volgende week bericht zal krijgen. Nou ik wacht het dan maar ff af. Bedankt voor jouw reactie. groet Reageren
BodyG3 Geplaatst: 16 juli 2018 Auteur Rapport Geplaatst: 16 juli 2018 Hallo, nog niets gehoord. heb jij nog een idee wat ik kan doen? Reageren
Sandertju Geplaatst: 16 juli 2018 Rapport Geplaatst: 16 juli 2018 (bewerkt) Rustig afwachten :-) Ondertussen wat biertjes opentrekken, anders spel doen, berm of hei in de hens zetten of andere ongein bedenken. Bewerkt: 16 juli 2018 door Sandertju Reageren
Schumy7_Patriot Geplaatst: 17 juli 2018 Rapport Geplaatst: 17 juli 2018 Heb je een nieuwe policy geaccepteerd de laaste dagen? Alles wat maar op cheaten lijkt krijgen mensen bans voor, simpele car dupe is ze al teveel. Veel pc gamers hebben er last van perma of tijdelijk. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.