Schumy7_Patriot Geplaatst: 19 juli 2018 Rapport Share Geplaatst: 19 juli 2018 (bewerkt) Ik zelf heb me er toch al een paar keer mee geamuseerd, maar kost natuurlijk teveel dus heb mijn paar strikes die ik tot nu toe uitgevoerd heb zorgvuldig en geduldig gedaan en afgewacht.... CarMeet. 23 kills in 1.(plus een hoop insurance kosten :0) Kinderachtig : JA. Maar toch gelachen achja. Wat zijn jullie slachtoffers? Bewerkt: 19 juli 2018 door Schumy7_Patriot Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GTAKevin023 Geplaatst: 19 juli 2018 Rapport Share Geplaatst: 19 juli 2018 1x die ik gratis kreeg met kerst Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
NicolaB Geplaatst: 19 juli 2018 Rapport Share Geplaatst: 19 juli 2018 O,o Ik heb een tijd geen GTAV gespeeld... Orbital Cannon... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Niked Geplaatst: 19 juli 2018 Rapport Share Geplaatst: 19 juli 2018 0x. Ik vind het persoonlijk te duur voor wat het is. Daarbij speel ik enkel in crew-sessions waar elkaar doden zelfs uitdraait tot een ban dus het zou compleet nutteloos zijn. (Ik hou te veel van mijn crew ) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Schumy7_Patriot Geplaatst: 19 juli 2018 Auteur Rapport Share Geplaatst: 19 juli 2018 2 uur geleden, GTAKevin023 zei: 1x die ik gratis kreeg met kerst Krent XD Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GTAKevin023 Geplaatst: 19 juli 2018 Rapport Share Geplaatst: 19 juli 2018 7 uur geleden, Schumy7_Patriot zei: Krent XD Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
PrioX Geplaatst: 20 juli 2018 Rapport Share Geplaatst: 20 juli 2018 Ikzelf heb geen facility dus kan het kanon niet gebruiken. Ik zat een paar weken geleden te twijfelen om een facility aan te schaffen. Maar nu de nachtclub DLC uitkomt ben ik blijk het niet gedaan te hebben. Vind het persoonlijk ook nogal prijzig.. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.