GTA_FUNPLAYER Geplaatst: 20 juli 2018 Auteur Rapport Share Geplaatst: 20 juli 2018 ok hij heeft mijn karakter en de 41miljoen nog was wel raar dat ik begon met de intro waar Michael, Trevor en Michael de bank overvielen. Dus dacht ik alles opnieuw Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Sentasi Geplaatst: 20 juli 2018 Rapport Share Geplaatst: 20 juli 2018 Mooi zo, komt alles toch nog goed. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Schumy7_Patriot Geplaatst: 21 juli 2018 Rapport Share Geplaatst: 21 juli 2018 (bewerkt) 8 uur geleden, GTA_FUNPLAYER zei: ok hij heeft mijn karakter en de 41miljoen nog was wel raar dat ik begon met de intro waar Michael, Trevor en Michael de bank overvielen. Dus dacht ik alles opnieuw Dat klopt natuurlijk, story mode dat is locale save data. Áls je geen cloud save importeert dan is er ook geen save data hé. Achja het is gelukt, lekker spelen weer. Bewerkt: 21 juli 2018 door Schumy7_Patriot Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GTA_FUNPLAYER Geplaatst: 28 juli 2018 Auteur Rapport Share Geplaatst: 28 juli 2018 Citaat Hallo ik heb problemen met mijn Social Club snapmatic pics. op de website staan nog oudere fotos op die niet op mijn spel te zien zijn via gallery. Ik heb onlangs wel moeten gta helemaal herstarten van 0, Michael en Trevor enzo hebben weer 0$ en op Social Club hebben ze nog 4milj. Mijn Online $ is hetzelfde gebleven maar mijn fotos zijn weg op spel maar niet op soccial club. Kan ze ook niet verwijderen op website want dat gaat enkel via het spel. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
PrioX Geplaatst: 28 juli 2018 Rapport Share Geplaatst: 28 juli 2018 Als het goed is zijn Snapmatics ook via Social Club te verwijderen. Rechtsonder bij de foto staan drie puntjes waar je op kunt klikken. Hier staat de optie om ze te verwijderen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GTA_FUNPLAYER Geplaatst: 28 juli 2018 Auteur Rapport Share Geplaatst: 28 juli 2018 2 minuten geleden, PrioX zei: Als het goed is zijn Snapmatics ook via Social Club te verwijderen. Rechtsonder bij de foto staan drie puntjes waar je op kunt klikken. Hier staat de optie om ze te verwijderen. Ah ok ik heb het geprobeerd en is goed. Wist dat niet. Dank je Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.