Schumy7_Patriot Geplaatst: 31 juli 2018 Rapport Geplaatst: 31 juli 2018 Kwam ik ook later pas achter. Reageren
.Sharingan Geplaatst: 31 juli 2018 Rapport Geplaatst: 31 juli 2018 Wel jammer dat je niet je eigen geproduceerde coke onder de club goers kan verkopen. Reageren
Gijs1983 Geplaatst: 20 december 2018 Rapport Geplaatst: 20 december 2018 Klopt dat het busje waarmee je ie goederen verkoopt kunt upgraden? Gr Gijs Reageren
FlexxNL Geplaatst: 20 december 2018 Rapport Geplaatst: 20 december 2018 3 minuten geleden, Gijs1983 zei: Klopt dat het busje waarmee je ie goederen verkoopt kunt upgraden? Gr Gijs Ja dat kan dat is mogelijk, ik weet zo niet 1,2,3. meer waar maar het kam wel. Even in de computer bij je club kijken. En volgens mij kan dit ook alleen maar als je de voertuigen hebt gekocht. Reageren
Schumy7_Patriot Geplaatst: 20 december 2018 Rapport Geplaatst: 20 december 2018 Dat doe je gewoon in je custom garage in je club toch. Daar waar je busjes sraan en je gepantserde truck, D-Pad naar links als je in stapt. Reageren
FlexxNL Geplaatst: 20 december 2018 Rapport Geplaatst: 20 december 2018 Zojuist, Schumy7_Patriot zei: Dat doe je gewoon in je custom garage in je club toch. Daar waar je busjes sraan en je gepantserde truck, D-Pad naar links als je in stapt. @Schumy7_Patriot Dus dat. Dank u. Ik wist het even niet, ik heb GTA Online al een tijdje niet meer gespeeld en aangeraakt. Ik moet GTA nog op me nieuwe PS4 zetten. Reageren
Gijs1983 Geplaatst: 21 december 2018 Rapport Geplaatst: 21 december 2018 23 uur geleden, Schumy7_Patriot zei: Dat doe je gewoon in je custom garage in je club toch. Daar waar je busjes sraan en je gepantserde truck, D-Pad naar links als je in stapt. In je custom garage? Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.