Gino Geplaatst: 3 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 3 augustus 2005 De naam zegt het al hoe kan ik zelf een BootSkin maken ? Reageren
Jorge_F Geplaatst: 3 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 3 augustus 2005 De naam zegt het al hoe kan ik zelf een BootSkin maken ? Met het programmatje eXeScope kan je de bootskin bestanden die je download openen en bewerken. Daarmee kan je dus de bootskin eruit exporteren, bewerken en er weer importeren. Ik heb er zelf ook vaak mee gewerkt dus het moet lukken Reageren
Gino Geplaatst: 3 augustus 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 3 augustus 2005 tnX maar kan je me mischien een link geven ? Reageren
Jorge_F Geplaatst: 3 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 3 augustus 2005 Hier kan je hem downloaden: http://www.utilidades-utiles.com/Download-...s-eXeScope.html Nu moet het lukken Reageren
Gunslinger Geplaatst: 3 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 3 augustus 2005 Let er wel op dat bootskins en bootscreens gevaarlijk kunnen zijn voor je computer. Het kan voorkomen dat je computer niet meer opstart. Ik zou zeker een backup maken van c:\boot.ini. Reageren
Jorge_F Geplaatst: 3 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 3 augustus 2005 Let er wel op dat bootskins en bootscreens gevaarlijk kunnen zijn voor je computer. Het kan voorkomen dat je computer niet meer opstart. Ik zou zeker een backup maken van c:\boot.ini. Niet als je ze installeerd met StyleXp, dan kan je kiezen tussen je eigen en de standaard bootskin als je je comp opstart. Doet je eigen het niet kies je toch gewoon de standaard Reageren
Capten Barbossa Geplaatst: 3 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 3 augustus 2005 ik gooi hem er weer af mijn computer heeft geen beveiliging Reageren
Gino Geplaatst: 3 augustus 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 3 augustus 2005 Nou toen ik een andere wou instellen stond er dat ik het verkeerd deed en toen deed hij het automatisch veiliger Reageren
Mania-92 Geplaatst: 3 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 3 augustus 2005 Mag ik vragen wat een bootskin is Reageren
Jorge_F Geplaatst: 3 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 3 augustus 2005 Mag ik vragen wat een bootskin is Als je de computer opstart dan krijg je een windows xp laadbalkje. Dat is een bootskin, die kan je veranderen door een zelfgemaakt plaatje Reageren
T@rget Geplaatst: 3 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 3 augustus 2005 Als je zo'n bootscreen maakt moet je ff ook instellen bij deze computer eigenschappen geavanceerd en dan bij opstart en herstellingen op instellingen klikkuh en dan bij Staandaard Bestuuringssystreem je bootscreen aan klikkuh anders moet je bij 't opstarten steeds kiese Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.