Jump to content

toreno's last flight

jokamo

Recommended Posts

Ja, ik weet dat de vraag al is beantwoord, maar wat ik ook probeer de heli krijgt geheel geen schade. Noppes, niente. Helemaal niks. Kan het een probleem zijn met de software? Ik weet het niet. wordt er een beetje zwaar pissig van. Laatste missie om verder te kunnen en het lukt geheel niet. Zijn er ook andere mensen waarbij de heli nooit schade krijgt? Heeft deze een oplossing? Alvast bedankt en veel speelplezier!

Delen op andere websites

Ja, ik weet dat de vraag al is beantwoord, maar wat ik ook probeer de heli krijgt geheel geen schade. Noppes, niente. Helemaal niks. Kan het een probleem zijn met de software? Ik weet het niet. wordt er een beetje zwaar pissig van. Laatste missie om verder te kunnen en het lukt geheel niet. Zijn er ook andere mensen waarbij de heli nooit schade krijgt? Heeft deze een oplossing? Alvast bedankt en veel speelplezier!

Zet je savegame anders in dit topic ;) . Upload je savegame via Rapidshare. Dan kan iemand anders hem voor je doen die dit niet heeft.

Je kan ook proberen SA te herinstalleren. Misschien helpt dat.

Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...