GICE Geplaatst: 3 augustus 2005 Rapport Share Geplaatst: 3 augustus 2005 Steeds als ik met die hefttruck ding die dozen probeer te tillen vallen ze op hun zijkant. Als ik ze daarna weer ga op tillen (als ze op hun zijkant liiggen) en ik rij naar achteren blijven ze in de lucht zweven. Dan moet ik eerst er weer vooruit tegen aan rijden en dan kan ik pas naar achteren rijden zodat ze erop blijjven liggen. Dit duurt zow lang dat als ik net 3 dozen er in heb dat Ryder al dood wordt geschoten . Ik heb deze missie nu al tig keer geprobeert maar het blijvt zo. Heeft iemand dit ook (gehad) geef me dan asjeblieft tips want ik kom niehj verder . Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
MarcN Geplaatst: 3 augustus 2005 Rapport Share Geplaatst: 3 augustus 2005 Je moet de dozen gewoon goed in de heftruck leggen. Zodat je ze goed kunt optillen. In het midden dus. En, ik heb Ryder ook steeds een beetje geholpen met mensen dood schieten, anders gaat hij dood. Zo moeilijk is deze missie niet, en je kunt ook altijd de save-game geven, zodat anderen het doen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Renne Geplaatst: 3 augustus 2005 Rapport Share Geplaatst: 3 augustus 2005 (bewerkt) Ik deed eerst 1 doos en dan helpen met ryder en altijd zo door. Dan gaat hij wel snel. Nog wat uitleg in de walktrough. Gebruik een goede geweer dan zijn die ventjes er heel snel aan. Bewerkt: 3 augustus 2005 door Renne Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GICE Geplaatst: 3 augustus 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 3 augustus 2005 okey bedankt ,ik heb hem nu eindelijk gehaald Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Big Boss Geplaatst: 3 augustus 2005 Rapport Share Geplaatst: 3 augustus 2005 [...]Gebruik een goede geweer dan zijn die ventjes er heel snel aan. Je hebt alleen nog maar pistol in die missie, tenzij je misschien een Balla hebt afgemaakt met die een uzi vasthad. Verder moet je zorgen dat de vork helemaal naar beneden is, anders blijven de dozen aan de truck hangen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
BaaszBalkie Geplaatst: 3 augustus 2005 Rapport Share Geplaatst: 3 augustus 2005 Wat ook handig is, is niet gelijk het hek openen maar de garage waar de heftruck in staat en dan vast alle dozen klaar zetten BUITEN!!!!!Langs de muur op een rij(als 6 dozen buiten staan langs de kant kun je het hek openen en de level makkalijk halen) dan hoef je alleen maar naar rechts, ding omlaag, ding omhoog naar rechtsachter en dan naar voren in de laadtruck en dan de volgende pakken die ook weer klaar staat. E zo moet je doorgaan todat je er 6 heb( EN AF EN TOE RYDER HELPEN!!) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dri3s Geplaatst: 3 augustus 2005 Rapport Share Geplaatst: 3 augustus 2005 (bewerkt) Wat ook handig is, is niet gelijk het hek openen maar de garage waar de heftruck in staat en dan vast alle dozen klaar zetten BUITEN!!!!!Langs de muur op een rij(als 6 dozen buiten staan langs de kant kun je het hek openen en de level makkalijk halen) dan hoef je alleen maar naar rechts, ding omlaag, ding omhoog naar rechtsachter en dan naar voren in de laadtruck en dan de volgende pakken die ook weer klaar staat. E zo moet je doorgaan todat je er 6 heb( EN AF EN TOE RYDER HELPEN!!) Zou staat het in de walkthrough, gewoon wat anders geschreven. Omschrijving: Hoewel de meeste sites een andere strategie geven, geven wij de makkelijkste. Rij met Ryder naar de haven en klim over de muur. Schiet de guard dood, maar maak de gate switch nog niet kapot. Ren naar de Warehouse en schiet daar de switch kapot. De deur gaat open en je kunt nu de dozen naar buiten slepen. Gebruik de Forklift om de dozen netjes op een rij te zetten. Ren daarna terug naar de Gate en maak de Switch kapot. Nu kun je heel gemakkelijk de dozen in de vrachtwagen laden. Vergeet niet om na iedere doos even uit je Heftruck te stappen en de guards die Ryder beschieten dood te schieten. Bewerkt: 3 augustus 2005 door Dri3s Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.