KingOfCars Geplaatst: 3 augustus 2005 Rapport Share Geplaatst: 3 augustus 2005 ik heb even 2 vragen: op verschillende sites heb ik gelezen dat je gebruik kan maken van de carwash, en dat daardoor je auto weer schoon word. (Ik bedoel NIET de pay'n'spray!!!) weet iemand hier iets meer vanaf, en zo ja, hoe werkt het? als tweede heb ik de vraag of je met de leviathan helicopter auto's kan liften, zoals velen op sites beweren. bij mij lukt het niet. ale je het weet, graag uitleg!! edit: het gaat uiteraard over GTA SA op de PlayStation2! alvast bedankt. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Flame^ Geplaatst: 3 augustus 2005 Rapport Share Geplaatst: 3 augustus 2005 (bewerkt) ik heb even 2 vragen: op verschillende sites heb ik gelezen dat je gebruik kan maken van de carwash, en dat daardoor je auto weer schoon word. (Ik bedoel NIET de pay'n'spray!!!) weet iemand hier iets meer vanaf, en zo ja, hoe werkt het?als tweede heb ik de vraag of je met de leviathan helicopter auto's kan liften, zoals velen op sites beweren. bij mij lukt het niet. ale je het weet, graag uitleg!! edit: het gaat uiteraard over GTA SA op de PlayStation2! alvast bedankt. Deze dingen zijn allebei niet mogelijk. Je kan in het vervolg ook beter de Zoekfunctie gebruiken . Autos kan je alleen liften in de missie: Up, up and away. Daarna kan je het niet meer doen, al zet je de heli in je hangar. De carwash maakt de auto ook niet schoon. Hier is trouwens al eerder een topic over geweest . Carwash Topic Skycrane topic Bewerkt: 3 augustus 2005 door Big Smoke Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.