Wollongong Geplaatst: 9 augustus 2018 Rapport Geplaatst: 9 augustus 2018 Hi all, enig idee waarom ik deze week geen van de bonussen (100K, t-shirt enzo) heb gehad? Reageren
Schumy7_Patriot Geplaatst: 9 augustus 2018 Rapport Geplaatst: 9 augustus 2018 Wel ingelogd op de juiste datums? Of ben je misschien stout gewwest? Reageren
PrioX Geplaatst: 9 augustus 2018 Rapport Geplaatst: 9 augustus 2018 Ik heb alles gekregen behalve de geldbonus nog niet. Afgelopen weken heb ik het geld ook telkens een paar dagen later gekregen. Weet je zeker dat je geen t-shirt hebt gekregen? Want af en toe kan het wel voorkomen dat de notificatie niet of laat verschijnt waardoor je deze mogelijk gemist hebt. Reageren
Wollongong Geplaatst: 9 augustus 2018 Auteur Rapport Geplaatst: 9 augustus 2018 Eerdere weken kreeg ik de meldingen wel. Heb overigens nog niets van die kleding opgepikt, geen idee bij welke shop ik die moet halen. Reageren
PrioX Geplaatst: 9 augustus 2018 Rapport Geplaatst: 9 augustus 2018 6 minuten geleden, Wollongong zei: Eerdere weken kreeg ik de meldingen wel. Heb overigens nog niets van die kleding opgepikt, geen idee bij welke shop ik die moet halen. Welke winkel je neemt maakt niet uit. De t-shirts staan altijd onder de 'Special Tops' categorie en aangeduid als gratis. Reageren
PrioX Geplaatst: 10 augustus 2018 Rapport Geplaatst: 10 augustus 2018 Ik heb net pas de geldbonus gekregen, wellicht krijg jij het geld nu ook pas. Reageren
.Sharingan Geplaatst: 12 augustus 2018 Rapport Geplaatst: 12 augustus 2018 (bewerkt) Ik heb de bonus ook gisteren pas gekregen. Gisteren ook een kleine $500.000 verdiend door de Rockstar Stream te rubbernecken. Moet echt zeggen dat ik nu fan ben van Solomun! De rest van de residence DJ's kunnen niet tippen aan hem. Bewerkt: 12 augustus 2018 door .Sharingan Reageren
Luczappp Geplaatst: 24 december 2020 Rapport Geplaatst: 24 december 2020 Ik heb een Shark. Card gekocht voor de bonus maar ik krijg die bonus maar niet hoe krijg ik die Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.