Schumy7_Patriot Geplaatst: 9 augustus 2018 Rapport Geplaatst: 9 augustus 2018 De ps pro zal niet heel veel verschillen ten opzichte van de normale 1080P. Het is meer de tv zélf die het verschil maakt. Ik speel zélf op een Samsung Q7 met normale ps4. Bij vrienden met dezelfde tv en met een ps pro is bijna geen verschil te zien, wel in laadtijden. Ik wacht met vernieuwing totdat de PS5 gelanceerd wordt, en die zou ook nog eens backwards compatibel zijn. Koekkoek junge. Reageren
Platypus Geplaatst: 10 oktober 2018 Rapport Geplaatst: 10 oktober 2018 Eindelijk is het zover: in 2019 kunnen we onze PSN naam veranderen! De eerste keer veranderen is gratis, maar erna kost het €9,99 (€4,99 voor PS+ leden). Deze feature is compatibel met alle games na 1 april 2018 en de meeste games voor die datum. Bij sommige games zul je echter nog je oude ID moeten gebruiken. Bron: PS Blog Reageren
Niked Geplaatst: 10 oktober 2018 Rapport Geplaatst: 10 oktober 2018 Dat werd ook eens tijd. Ik heb in het verleden al eens een nieuw account aangemaakt (rip 200 euro aan shark cards ) omdat ik de naam meer dan beu was. Mijn huidige naam (Skullz-0806) begint me ondertussen ook te irriteren. Daar ben ik dus binnenkort eindelijk van af. Reageren
Platypus Geplaatst: 16 november 2018 Rapport Geplaatst: 16 november 2018 Niet alleen is er in december geen PSX, maar PlayStation heeft ook aangekondigd dat ze niet aanwezig zullen zijn op E3. Reageren
Platypus Geplaatst: 15 december 2018 Rapport Geplaatst: 15 december 2018 Op de website www.playstation.com/my-ps4-life kun je een korte video samenstellen met leuke statistieken over jouw profiel. Zo kun je zien wat je top 3 van meest gespeelde games is of jouw zeldzaamste trofee. Hier is mijn video: https://www.playstation.com/nl-be/explore/ps4/my-ps4-life/my-ps4-life-video/?psid=xdDtnGnXCZ Reageren
Niked Geplaatst: 15 december 2018 Rapport Geplaatst: 15 december 2018 Jammer dat de video redelijk kort is... had graag nog enkele andere statistieken gezien. https://www.playstation.com/nl-be/explore/ps4/my-ps4-life/my-ps4-life-video/?psid=s33VDKTpmc Reageren
Platypus Geplaatst: 22 december 2018 Rapport Geplaatst: 22 december 2018 De laatste tijd krijg ik regelmatig de melding dat er te weinig ruimte is op mijn PS4 wanneer ik een update wil downloaden, terwijl ik nog minstens 30GB vrije ruimte heb. Weet iemand hoe dat komt? Reageren
Platypus Geplaatst: 10 april 2019 Rapport Geplaatst: 10 april 2019 Vanaf morgen kunnen we eindelijk onze PSN-ID veranderen. De eerste keer is gratis, maar daarna moet je ervoor betalen. Ook is het niet helemaal zonder gevaar: met games die op 1 april 2018 of later zijn uitgekomen zijn er normaal geen problemen, maar met oudere games kun je wel een aantal problemen tegenkomen. Op de PS Blog staat meer informatie, waaronder ook een lijst met games die al dan niet problemen ondervinden: https://blog.eu.playstation.com/2019/04/10/psn-online-id-change-feature-launches-for-all-ps4-players-tomorrow/ Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.