develien Geplaatst: 22 augustus 2018 Rapport Geplaatst: 22 augustus 2018 Hoi elke x als ik gta online wil spelen krijg ik de melding Time out locating session Ook als ik alleen Only session wil doen het is al 2 weken zo en daar voor had ik totaal geen problemen tot er iemand raar ging praten en zei als ik dit zou hebben aan hem kon denken. Komt het om dat hij iets gedaan heeft of GTA zelf? En weet iemand hoe ik dit kan oplossen..... Reageren
Sandertju Geplaatst: 22 augustus 2018 Rapport Geplaatst: 22 augustus 2018 Hoi Develien, op wel apparaat speel je? PC - PlayStation, Xbox, Atari of Sinclair ZX Spectrum? Reageren
develien Geplaatst: 22 augustus 2018 Auteur Rapport Geplaatst: 22 augustus 2018 met een PlayStation 3 Reageren
develien Geplaatst: 22 augustus 2018 Auteur Rapport Geplaatst: 22 augustus 2018 maar iemand begon raar te doen tegen me met k op en zo en toen zei hij als je blok hebt denk je aan me 🤔 nouw lekker hij doet raar en ik heb block beetje vreemd Reageren
Niked Geplaatst: 22 augustus 2018 Rapport Geplaatst: 22 augustus 2018 Dit komt waarschijnlijk door een slechte internetverbinding. Ga op je PS3 naar instellingen -> Network instellingen -> Internet connectie testen. Wat is de upload/downloadsnelheid die daar staat? Reageren
Schumy7_Patriot Geplaatst: 23 augustus 2018 Rapport Geplaatst: 23 augustus 2018 Ps3... hackers on the loose. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.