Jump to content
Geplaatst:
comment_2444177

De loting voor de groepsfase van de Champions League 2018/2019 is geweest, hieronder de poule-indeling.

5b8855fd47776_Schermafbeelding2018-08-30om22_38_34.png.7e9aa93dd60c954ab4db43626f621f65.png

Ik denk dat Ajax in vorm de volgende ronde van de CL zou kunnen halen, waar PSV het vermoedelijk heel lastig gaat krijgen om überhaupt geen laatste te worden. Over de kansen van Club Brugge kan ik niet zoveel zeggen.

Wat denken jullie; hoe zal het verlopen?

• Reacties 57
  • Bezichtigingen 60.8k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Featured Replies

• 1 maand later...
Geplaatst:
  • Auteur
comment_2455583

En nou tegen Tottenham Hotspur. De Spurs lijken licht favoriet, maar dat waren Real Madrid en Juventus ook toen ze tegen Ajax moesten. Ik denk dat deze ploegen zeer aan elkaar gewaagd zijn, worden vast twee mooie wedstrijden.

Geplaatst:
comment_2455688

Het ligt er maar net aan welk Ajax voor de dag komt. :7 is het de Ajax uit Bernabeu of de tweede helft tegen Juve, dan winnen ze. Is het Ajax tegen Groningen, dan is het na 1 wedstrijd al wel klaar.

Geplaatst:
comment_2456113

Geen woorden over woensdag... wel officieus kampioen :D dubbele gevoelens. Maar het was in ieder geval een bizar goed jaar: kampioen, beker en halve finale CL (en zooo dichtbij finale). 

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.