Mooner Geplaatst: 3 augustus 2005 Rapport Share Geplaatst: 3 augustus 2005 Ik heb al anderhalf uur rondgereden zonder ook maar 1 FCR-900 te zien langskomen.. Weet iemand een wijk waar deze motor vaak rijdt?? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Flame^ Geplaatst: 3 augustus 2005 Rapport Share Geplaatst: 3 augustus 2005 (bewerkt) Ik heb al anderhalf uur rondgereden zonder ook maar 1 FCR-900 te zien langskomen..Weet iemand een wijk waar deze motor vaak rijdt?? Deze motor zie je idd heel erg weinig. Hier staat de locatie van de FCR-900. Je kan ook proberen de Motor School op Silver te halen. dan komt er ook een FCR te staan . In de missie: T-Bone Mendez rij je ook op een FCR-900, deze kan je na de missie in je garage zetten . Bewerkt: 3 augustus 2005 door Big Smoke Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
kortman_8 Geplaatst: 3 augustus 2005 Rapport Share Geplaatst: 3 augustus 2005 En als je cheats gebruikt, dan kan je voor de pc het beste NINJATOWN gebruiken. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Roxx0rz Geplaatst: 3 augustus 2005 Rapport Share Geplaatst: 3 augustus 2005 hij rijdt vaak rond in het noorden van SF, ik heb er 6 in mijn garage staan Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Mooner Geplaatst: 3 augustus 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 3 augustus 2005 OK.. bedankt voor de hulp heb er nu 1tje! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Ferrari420 Geplaatst: 4 augustus 2005 Rapport Share Geplaatst: 4 augustus 2005 zo doorgaan he. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Mazzeltje Geplaatst: 4 augustus 2005 Rapport Share Geplaatst: 4 augustus 2005 zo doorgaan he. Wat bedoel je hier nu weer mee te zeggen. Blijkbaar heb je nog niks geleerd van de waarschuwingen die ik je heb gegeven. Post beter! Zoals je nu post lijkt het nergens op. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Studio Salamanca Geplaatst: 4 augustus 2005 Rapport Share Geplaatst: 4 augustus 2005 in los santos rijden ze ook wel, ik heb ze weleens gezien in de buurt van het vliegveld, ongeveer daar bij dat savehouse, die buurt Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.