gta_player Geplaatst: 3 augustus 2005 Rapport Share Geplaatst: 3 augustus 2005 jongens ik heb een vraag en dat is ...waar kan ik auto's tunen in sa waar je ook neon en stickers kan halen wie kan me daar bij helpen? zou ik zeer fijn vinde Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Mazzeltje Geplaatst: 3 augustus 2005 Rapport Share Geplaatst: 3 augustus 2005 kijk hier maar eens rond. pres this button. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
neo's Geplaatst: 3 augustus 2005 Rapport Share Geplaatst: 3 augustus 2005 Garage van san fierro niet die bij de jouw eigen garage maar vlakbij de kust Wheel Arch Angels Elegy Flash Jester Stratum Sultan Uranus Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dri3s Geplaatst: 3 augustus 2005 Rapport Share Geplaatst: 3 augustus 2005 Stickers heb je niet in SA maar wel Paintjobs. Die paintjob kan in Loco Low Co en in Wheels arch angels (de auto's kan je zien bij Mazzeltje). Neon heb je niet (spijtig genoeg). Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
SWYV Geplaatst: 3 augustus 2005 Rapport Share Geplaatst: 3 augustus 2005 Neon heb je niet (spijtig genoeg). originiele zit er niet in maar wel als jij met txd workshop een tewture zoek vehicle.twd en dan zoeken naar shad_car.bmp en dan jouwe zelfgemaakte neonlijnen en dan importeren in die vehicle.txd en darana saven en ga eens bekijken Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
gta_player Geplaatst: 3 augustus 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 3 augustus 2005 Neon heb je niet (spijtig genoeg). originiele zit er niet in maar wel als jij met txd workshop een tewture zoek vehicle.twd en dan zoeken naar shad_car.bmp en dan jouwe zelfgemaakte neonlijnen en dan importeren in die vehicle.txd en darana saven en ga eens bekijken dat zal nie gaan man ik heb hem op de xbox Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.