Volgers 0 Red Dead Redemption II: Frontier, Cities and Towns Door PrioX, 17 september 2018 Bericht rapporteren Rockstar Games heeft zojuist wat nieuwe informatie toegevoegd op de website van Red Dead Redemption II. Ditmaal komen we meer te weten over de locaties en gebieden in het spel. De informatie is hier te lezen en bevat ook veel nieuwe screenshots. Bron: Rockstar Newswire Reageren Dit bericht delen Link naar bericht Delen op andere websites More sharing options...
Phoenyxar Geplaatst: 17 september 2018 Bericht rapporteren Geplaatst: 17 september 2018 Dit is veel meer mijn ding! Zij het niet dat ik per ongeluk op enter had geramd bij de agegate en de pagina nu weigert terug te gaan... yay. Reageren Dit bericht delen Link naar bericht Delen op andere websites More sharing options...
PrioX Geplaatst: 18 september 2018 Bericht rapporteren Geplaatst: 18 september 2018 Saint Denis ziet er toch wel gaaf uit hoor. Hopelijk zijn er veel gebouwen waar je zo naar binnen kunt wandelen. Reageren Dit bericht delen Link naar bericht Delen op andere websites More sharing options...
Phoenyxar Geplaatst: 18 september 2018 Bericht rapporteren Geplaatst: 18 september 2018 Dat is inderdaad iets dat ik erg waardeer en ook noodzakelijk acht in open world games. Dus laten we hopen! Reageren Dit bericht delen Link naar bericht Delen op andere websites More sharing options...
Rockstar Games heeft zojuist wat nieuwe informatie toegevoegd op de website van Red Dead Redemption II. Ditmaal komen we meer te weten over de locaties en gebieden in het spel. De informatie is hier te lezen en bevat ook veel nieuwe screenshots.
Bron: Rockstar Newswire
Dit bericht delen
Link naar bericht
Delen op andere websites