Jump to content

Johnson house mysterys!


kaaskoekje

Recommended Posts

ik heb het niet gezien, dit zal vast geen EE zijn, wel in prickle pine... daar zijn rare geluiden in dat huis...

Zal wel fake zijn. Net zoals dat huis in Prickle Pine. Dat is gewoon CJ zelf. :duh:

Ik heb een keer gekraak gehoord toen ik niet liep, hoe verklaar je dat?

In oude huizen kraken de vloeren weleens, dus dat lijkt me normaal. :Y

voor de rest denk ik dat het fake is want er zijn geen bewijzen :N

jowx

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 31
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • kaaskoekje

    4

  • W3sl3y

    3

  • Mazzeltje

    2

  • Jowx

    2

jha ik heb het onderzocht en ik heb 2dingen en heb er meer dan 3 uur voor zitten te sanandreasen en aleen in die buurt 3 straten en niet veder zodat ik genoeg tijd hed om nog terug te gaan en minstens 1 uur (sa tijd) daar binnen kon zijn en ik stond daar ik zat war te klooien en ik zag de geest van cj momm ik was mijn m4 aan het legen in de keuken en daar stond zijn voor het gasvornhuis te roken (zeker een ketting roker :sigaar: ) toen keek ik en ik wouw een screeni maken maar telaat ze staat er maar een sec of 4 (onze tijd) ik dagt oke zaak afgesloten over cj mom dus geen fake toen ging ik over dat gekraak en stil staan en dat is ook geen fake die van cj's mom kan je het beste bekijken op zaterdag en van dat gekraak op dinsdag dat gekraak is trouwens heel moeilijk te horen je kan het beste een koptelefoon en je folume op max hebben en van moeder van cj moeilijk te zien dus allemaal toitoitoi en suc6 ik zeg je trouwens ik geef het zoeken hierna een 9.5 als moeilijkheids graat

Link to comment
Delen op andere websites

toen keek ik en ik wouw een screeni maken maar telaat ze staat er maar een sec of 4 (onze tijd)

pfffff wel toevallig dat alleen jij het ziet en als je screen wil maken dat ze dan opeens weg is... :N

Als je niks waargebeurts weet te vertelle vertel dan niks? :sst:

Link to comment
Delen op andere websites

jha ik heb het onderzocht en ik heb 2dingen en heb er meer dan 3 uur voor zitten te sanandreasen en aleen in die buurt 3 straten en niet veder zodat ik genoeg tijd hed om nog terug te gaan en minstens 1 uur (sa tijd) daar binnen kon zijn en ik stond daar ik zat war te klooien en ik zag de geest van cj momm ik was mijn m4 aan het legen in de keuken en daar stond zijn voor het gasvornhuis te roken (zeker een ketting roker :sigaar: ) toen keek ik en ik wouw een screeni maken maar telaat ze staat er maar een sec of 4 (onze tijd) ik dagt oke zaak afgesloten over cj mom dus geen fake toen ging ik over dat gekraak en stil staan en dat is ook geen fake die van cj's mom kan je het beste bekijken op zaterdag en van dat gekraak op dinsdag dat gekraak is trouwens heel moeilijk te horen je kan het beste een koptelefoon en je folume op max hebben en van moeder van cj moeilijk te zien dus allemaal toitoitoi en suc6 ik zeg je trouwens ik geef het zoeken hierna een 9.5 als moeilijkheids graat

Je weet dat je een warn krijgt als je een EE verzint?

Ik geloof er niks van...

Iedereen is aan het zoeken heel lang.

Jij gaat even zoeken en je vind gelijk 2 grote dingen.

My ass.

Link to comment
Delen op andere websites

Ja, ik heb het onderzocht en ik heb 2 dingen. Ik heb er meer dan 3 uur voor zitten te sanandreasen en aleen in die buurt: 3 straten en niet verder, zodat ik genoeg tijd heb om nog terug te gaan en minstens 1 uur (sa tijd) daar binnen kon zijn. Ik stond daar, ik zat wat te kloten en ik zag de geest van cj's mom. Ik was mijn M4 aan het legen in de keuken en daar stond zij voor het gasfornuis te roken (zeker een kettingroker :sigaar: ). Toen keek ik en ik wilde een screenie maken, maar te laat. Ze staat er maar een seconde of 4 (onze tijd) ik dacht: 'Oké, zaak afgesloten over cj mom', dus het is niet fake. Toen ging ik zoeken naar dat "gekraak en stil staan" en dat is ook niet fake. CJ's moeder kan je het beste bekijken op zaterdag en dat gekraak op dinsdag. Dat gekraak is trouwens heel moeilijk te horen. Je kan het beste een koptelefoon opzetten en je folume op max zetten. CJ's moeder is ook moeilijk te zien. Dus allemaal toytoytoy en succes. Ik zeg je trouwens: ik geef het zoeken hiernaar een 9.5 als moeilijkheidsgraad.

Zo, nadat ik je berichtje met veel pein en moeide in het Nederlands vertaalt hebt, kon ik ontdekken dat je dus twee nieuwe EE's beweert gevonden te hebben.

- De geest van de moeder van CJ, rokend aan het fornuis, moeilijk maar toch te zien op zaterdag. (Toevallig ook nog om 0.00!?)

- Gekraak terwijl je stilstaat op "een" plek in het huis, moeilijk maar toch hoorbaar op een dinsdag. (Misschien ook om 0.00!?)

HALLO :cya: ! Doe normaal, dan doe je al gek genoeg.

Sorry, ik schiet uit mijn slof, maar als je alles gehad denkt te hebben. Straks krijgen we nog te horen dat "Hitler killed himself and that we nuked Japan"...

Link to comment
Delen op andere websites

ik heb van top tot teen gezocht maar niks gevonden dus het zal wel fake zijn

EDIT: sorry had het bericht van Only_Gino niet gezien

Je mag nog wel onderzoeken maar je hoefd niet meer op het bericht van rinaldootje te reageren want het is toch fake.

ps. rinaldootje hoort nu toch een Warn te krijgen?

Link to comment
Delen op andere websites

Je weet dat je een warn krijgt als je een EE verzint?
ik heb het niet gezien, dit zal vast geen EE zijn, wel in prickle pine... daar zijn rare geluiden in dat huis...

-Wat is een warn?

-Waar ligt Prickle Pine??

Radio-Espantoso

Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...