Dexist Geplaatst: 21 oktober 2018 Rapport Geplaatst: 21 oktober 2018 Helaas, succes de rest! Reageren
SpacyColours Geplaatst: 21 oktober 2018 Rapport Geplaatst: 21 oktober 2018 Gerucht: Plaats: Tanner's Span Wapen: Escopeta Deelnemer: Bassieboy35 Hierna ga ik ook yolo doen weet ik het zeker! Reageren
JasonStatham Geplaatst: 22 oktober 2018 Rapport Geplaatst: 22 oktober 2018 Ik kan het tegendeel niet bewijzen Reageren
Bassieboy35 Geplaatst: 22 oktober 2018 Rapport Geplaatst: 22 oktober 2018 Tegendeel bewezen! Reageren
SpacyColours Geplaatst: 22 oktober 2018 Rapport Geplaatst: 22 oktober 2018 Ik weet het zeker! Locatie: Tanner's Span Wapen: High Power Pistol Deelnemer: Bassieboy35 Reageren
Niked Geplaatst: 22 oktober 2018 Auteur Rapport Geplaatst: 22 oktober 2018 Dat is...juist! Spoiler Na enkele weken weten we eindelijk wie onze lieve Joriz heeft vermoord. Onze Bassieboy35 lokte Joriz na een avondje stappen mee naar Tanner's Span waarna hij Joriz met enkele kogels uit zijn High Power Pistol volledig doorboorde. Toen enkele dagen later toevallige voorbijgangers Joriz zijn lichaam (of wat er van over bleef) enkele kilometers verderop opmerkte en meebrachten naar het dichtstbijzijnde dorpje besloten 7 cowboys, ook wel beter bekend als The Magnificent Seven, de dood te onderzoeken. Ook de moordenaar zelf zocht mee om zo minst verdacht mogelijk te lijken. Helaas heeft het moordonderzoek voor nog extra slachtoffers gezorgd. Zowel Kwalix als Sandertju, die samen op onderzoek gingen, zijn nooit meer teruggekeerd. Maar de moord (en voornamelijk de premie van 50XP) trok nog de aandacht van een andere cowboy, namelijk die van Dexist. Dexist besloot mee op onderzoek te gaan maar trok helaas iets te vroeg zijn conclusies wat hem duur heeft komen te staan. Gelukkig was er nog SpacyColours, die ook zo zijn vermoedens had. Toen hij echter het moordwapen iets verder van Tanner's Span vond kon Bassieboy niets anders dan de moord te bekennen waarna hij, welja, je weet hoe het in westerns gaat. Gefeliciteerd, @SpacyColours ! Spoiler Binnen de 2 dagen mag je je 50 XP verwachten. Ook elke deelnemer mag 20XP in zijn portemonnee bij rekenen. Reageren
Bassieboy35 Geplaatst: 22 oktober 2018 Rapport Geplaatst: 22 oktober 2018 Gefeliciteerd! Waarom heb ik zo'n slecht geheugen Reageren
Niked Geplaatst: 22 oktober 2018 Auteur Rapport Geplaatst: 22 oktober 2018 Zojuist, Bassieboy35 zei: Gefeliciteerd! Waarom heb ik zo'n slecht geheugen Kan misschien ook aan de tequila liggen? Reageren
Dexist Geplaatst: 22 oktober 2018 Rapport Geplaatst: 22 oktober 2018 Gefeliciteerd Space! Ik zat te twijfelen tussen 3 moordwapens.... maar ik moest wel gokken, anders kwam ik waarschijnlijk toch niet meer aanbod met een gerucht Reageren
JasonStatham Geplaatst: 22 oktober 2018 Rapport Geplaatst: 22 oktober 2018 Mijn felicitaties @SpacyColours, knap werk Dank voor de zeer adequate organisatie @Skullz-000, was echt tof om aan mee te mogen doen Reageren
SpacyColours Geplaatst: 22 oktober 2018 Rapport Geplaatst: 22 oktober 2018 Yay! Dat is al de tweede editie op rij dat ik win. Toen Dexist afging, moest ik ook wel gaan inzetten, ondanks dat ik nog veel informatie mistte. Maar, vraag me niet hoe, uiteindelijk na een hele hoop gepuzzel en honderd keer het topic herlezen en doorkrassen en aanvinken en notities maken, wist ik uiteindelijk genoeg. Wederom bedankt voor de goede organisatie @Skullz-000! Reageren
Platypus Geplaatst: 22 oktober 2018 Rapport Geplaatst: 22 oktober 2018 Gefeliciteerd @SpacyColours ! Ik zat er ook dichtbij, maar had nog net te weinig informatie over de plaats. Bedankt @Skullz-000 voor de organisatie! Dat heb je prima gedaan. En @Bassieboy35, dat had ik van jou toch niet verwacht hoor. Zomaar Joriz in koelen bloede doden. Maar je weet wat dat betekent: Spoiler Reageren
Bassieboy35 Geplaatst: 22 oktober 2018 Rapport Geplaatst: 22 oktober 2018 Hahaha, die heb ik wel verdient @Platypus. Goede tactiek Spacy! Ik zelf had al snel door dat het het High Power Pistol het wapen was, doordat het wapen meermaals werd genoemd en bij twee rondes vaak niets bevestigd kon worden. Aan de hand van een van mijn clues kon ik daardoor dat al met zekerheid zeggen. De persoon was voor mij nog een licht raadsel, maar uiteindelijk hield ik mijzelf als verdachte over. De locatie had ik nog niet helemaal goed zitten, door miscalculatie dacht ik te lang dat het Mason's bridge was die ik uiteindelijk ook twee keer heb ontvangen van Nyltje. Reageren
Dexist Geplaatst: 23 oktober 2018 Rapport Geplaatst: 23 oktober 2018 7 uur geleden, Bassieboy35 zei: Hahaha, die heb ik wel verdient ik zelf had al snel door dat het het High Power Pistol het wapen was, doordat het wapen meermaals werd genoemd en bij twee rondes vaak niets bevestigd kon worden. Ik zat dus te twijfelen tussen halcon rifle, escopeta en high powered Pistol en gokte er op dat jij juist die laatste had :(, helaas. Maar was zeker weer leuk goed gedaan @Skullz-000 Reageren
Nyltje Geplaatst: 23 oktober 2018 Rapport Geplaatst: 23 oktober 2018 14 uur geleden, SpacyColours zei: Yay! Dat is al de tweede editie op rij dat ik win. Toen Dexist afging, moest ik ook wel gaan inzetten, ondanks dat ik nog veel informatie mistte. Maar, vraag me niet hoe, uiteindelijk na een hele hoop gepuzzel en honderd keer het topic herlezen en doorkrassen en aanvinken en notities maken, wist ik uiteindelijk genoeg. Wederom bedankt voor de goede organisatie @Skullz-000! Hhahahahahhahhhahhahahahah, dit is mooi, puur omdat het zo herkenbaar is. Hahhahaahahhaa. Mooi dit, echt waar. Ik vond het echt een leuk contest, ging er helemaal in op! Top opgelet ook van @Skullz-000 toen er fouten werden gemaakt of wanneer er niet gereageerd werd! Ik kijk uit naar de volgende Cluedo, heb van deze veel geleerd. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.