Niked Geplaatst: 26 september 2018 Rapport Geplaatst: 26 september 2018 Deze week halen we kwartet van onder het stof! Zoals eerder vermeld in het inschrijvingstopic spelen we kwartet met 6 deelnemers. Ter eren van het 15-jarig bestaan heeft elke categorie ook met gtaforum.nl te maken. Elke deelnemer heeft via pb van mij 4 kaarten gekregen. In totaal zijn er 6 categorieën die verzamelt kunnen worden. Om het eerlijk te houden mag de eerste deelnemer die zich heeft aangemeld beginnen. In dit geval is dat @FrankyFourFingers. Het is nu de taak van @FrankyFourFingers om aan een andere deelnemer naar keuze om een kaart te vragen. De enige voorwaarde is dat je van de gevraagde categorie ook zelf een kaart hebt. Een kaart vragen doe je zo: @deelnemer; heb jij Categorie, kaartnaam? Als de deelnemer de kaart heeft plaatst die de kaart in dit topic. Openbaar, dus. Zolang de speler die de kaart vroeg kaarten blijft krijgen blijft die ook aan de beurt. Indien de bevraagde deelnemer de kaart niet heeft mag die zelf een kaart vragen aan een andere speler. Eens je een kwartet hebt plaats je alle 4 kaarten naast elkaar in 1 bericht in dit topic. De speler met de meeste kwartetten heeft ook gewonnen. Voorbeeld: Spoiler Speler 1: @Speler4; heb jij gangs, The covesight Community? Speler 4: Ja. (+afbeelding van de kaart) Speler 1: @Speler3; heb jij gangs, The Underground? Speler 3: Neen. @Speler6; heb jij ereleden, Dutchy3010? Speler 6: Ja. (+afbeelding kaart) Speler 3: @Speler6; heb jij ereleden, Jowx? Speler 6: Neen. @Speler2; heb jij ...? -Tijd later- Speler 3: @speler2; heb jij ereleden, Jowx? Speler 2: Ja (+afbeelding kaart) Speler 3: Kwartet! (+alle 4 kaarten naast elkaar in dit topic) Speler 3: @Speler1; heb jij ...? Categorieën: Gangs Crews Ereleden GTA’s Blogs GTAForum.nl interfaces De kaartnamen zijn onderaan op je eigen kaart(en) te vinden. Deelnemers waar je kaarten aan kan vragen: FrankyFourFingers Phoenyxar Bassieboy35 Nyltje SpacyColours Dexist Regels: Er wordt -net zoals bij Cluedo- vriendelijk gevraagd om kaarten. In tegenstelling tot bij Cluedo worden kaarten hier wel in dit topic geplaatst. Er wordt dus niet via pb’s gecommuniceerd. Van zodra je een kwartet hebt dien je je kaarten naast elkaar in dit topic te laten zien. Je hebt 24 uur om een kaart te geven of te vragen. Net zoals bij Cluedo val ik maximaal 3 keer voor je in en vraag ik niet in jouw plaats om een kaart. De volgende speler wordt dan gekozen via een randomsysteem. Elke deelnemer krijgt 20XP voor deelname. De deelnemer met de meeste kwartetten krijgt 50XP, de tweede krijgt 40XP en de derde krijgt 30 XP. Voor elke post geplaatst in dit topic geld de XP-regel van deze maand. Bij vragen kan je altijd bij mij terecht. Ook de eerdere editie eens bekijken kan helpen. Succes! Reageren
JasonStatham Geplaatst: 9 oktober 2018 Rapport Geplaatst: 9 oktober 2018 @SpacyColours, heb jij GTA, GTA San Andreas? Reageren
SpacyColours Geplaatst: 10 oktober 2018 Rapport Geplaatst: 10 oktober 2018 Nope. @Bassieboy35, heb jij van de categorie "Gtaforum.nl", de kaart "Gtaforum 2009"? Reageren
SpacyColours Geplaatst: 10 oktober 2018 Rapport Geplaatst: 10 oktober 2018 Bedankt! Hey @Nyltje! Oelewapper! Geef me van "GTAForum.nl", "GTAforum 2007" en vlug wat! Oh wacht... Citaat Regels: Er wordt -net zoals bij Cluedo- vriendelijk gevraagd om kaarten. Sorry, ik bedoel natuurlijk: lieve @Nyltje, heb jij alsjeblieft voor mij van de categorie "GTAForum.nl", de kaart "GTAForum 2007"? Reageren
Nyltje Geplaatst: 10 oktober 2018 Rapport Geplaatst: 10 oktober 2018 Oelewapper?!! Nee, die heb ik niet... ... pinda @SpacendeKleuren Heb jij wel voor mij Crews: The Criminal Legends? Reageren
SpacyColours Geplaatst: 10 oktober 2018 Rapport Geplaatst: 10 oktober 2018 Lol Nee, jammer he. @Phoenyxar, heb jij dan van GTAforum.nl interfaces, Gtaforum 2007? Reageren
Phoenyxar Geplaatst: 10 oktober 2018 Rapport Geplaatst: 10 oktober 2018 Helaas! @Dexist, heb jij Gangs, The Oceans? Reageren
Dexist Geplaatst: 10 oktober 2018 Rapport Geplaatst: 10 oktober 2018 Nee! Zeg @FrankyFourFingers heb jij Ereleden, Dutchy3010 ? Reageren
JasonStatham Geplaatst: 11 oktober 2018 Rapport Geplaatst: 11 oktober 2018 *Schudt zijn hoofd Beste @Nyltje, heb jij voor mij Blogs, OWN? Reageren
Nyltje Geplaatst: 11 oktober 2018 Rapport Geplaatst: 11 oktober 2018 Natuurlijk niet. @Phoenyxar Heb jij Gangs: The Coversight Community? Reageren
Nyltje Geplaatst: 12 oktober 2018 Rapport Geplaatst: 12 oktober 2018 @FrankyFourFingers Heb jij Blogs: Gtaforum Verhalen? Reageren
JasonStatham Geplaatst: 12 oktober 2018 Rapport Geplaatst: 12 oktober 2018 Nee heb ik niet. @Bassieboy35 heb jij toevallig Gangs, De Wilde Ganzen daarzo voor mij? Reageren
Bassieboy35 Geplaatst: 12 oktober 2018 Rapport Geplaatst: 12 oktober 2018 Nein! @FrankyFourFingers heb jij GTA, GTA IV? Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.