PrioX Geplaatst: 30 september 2018 Rapport Geplaatst: 30 september 2018 Zoals we inmiddels te weten zijn gekomen is het mogelijk om je paard een naam te geven. Nu ben ik eigenlijk best wel benieuwd naar wat voor naam jullie je paard gaan geven. Reageren
Phoenyxar Geplaatst: 30 september 2018 Rapport Geplaatst: 30 september 2018 Roach. (Waarschijnlijk zal ik een iets schattiger naam kiezen dan dat, maar je kunt zo'n kans toch niet laten liggen) Reageren
Schumy7_Patriot Geplaatst: 30 september 2018 Rapport Geplaatst: 30 september 2018 SchadowFax Reageren
Platypus Geplaatst: 30 september 2018 Rapport Geplaatst: 30 september 2018 Horsey McHorseFace Maar even serieus, ik weet nog niet hoe ik m'n paard ga noemen. Misschien geef ik hem zelfs geen naam en ga ik op m'n paard zonder naam door de woestijn rijden. (Bonuspunten voor wie de referentie begrijpt ) Reageren
JasonStatham Geplaatst: 30 september 2018 Rapport Geplaatst: 30 september 2018 (bewerkt) 1 uur geleden, Platypus zei: (Bonuspunten voor wie de referentie begrijpt ) Naar dat K-DST nummer of naar Clint's fameuze hoofdkarakter uit de Dollarstrilogie with no name? >> Door Platypus: Het is inderdaad dat K-DST nummer A Horse With No Name dat in GTA San Andreas zat. Het naamloze personage van Clint kwam niet eens in mij op. << Ik zie die bonus-XP vanzelf wel bijgeschreven worden @Platypus Bewerkt: 30 september 2018 door FrankyFourFingers Reageren
Nyltje Geplaatst: 1 oktober 2018 Rapport Geplaatst: 1 oktober 2018 Ik verzin namen meestal ter plekke als er om gevraagd wordt, da's leuker. Zal het hier plaatsen als ik hem een naam gegeven heb. Reageren
Phoenyxar Geplaatst: 1 oktober 2018 Rapport Geplaatst: 1 oktober 2018 20 uur geleden, Platypus zei: Horsey McHorseFace Als iemand die zijn Minecraft-paard vaak Horsus McFastus noemt, kan ik dit appreciëren. Reageren
moechy Geplaatst: 1 oktober 2018 Rapport Geplaatst: 1 oktober 2018 (bewerkt) Ik ga voor de naam "Silver" denk ik. Je weet wel " Hi-yo, Silver Away!" Bewerkt: 1 oktober 2018 door moechy Reageren
PrioX Geplaatst: 30 oktober 2018 Auteur Rapport Geplaatst: 30 oktober 2018 Is het raar als ik mijn paard naar mijn favoriete motor op GTA heb vernoemd? Hexer. Reageren
FlexxNL Geplaatst: 30 oktober 2018 Rapport Geplaatst: 30 oktober 2018 21 minuten geleden, PrioX zei: Is het raar als ik mijn paard naar mijn favoriete motor op GTA heb vernoemd? Hexer. Dat is opzich geen verkeerde naam Die van mij heet ook wat hij is paard in het engels Reageren
Phoenyxar Geplaatst: 30 oktober 2018 Rapport Geplaatst: 30 oktober 2018 23 minuten geleden, PrioX zei: Hexer. Ik link het eerder met The Witcher, maar dat is op zich een acceptabele naam. 1 minuut geleden, Pino1982 zei: paard in het engels Wat een creatieve naam. Niet dat ik echt beter doe. Reageren
Schumy7_Patriot Geplaatst: 30 oktober 2018 Rapport Geplaatst: 30 oktober 2018 My horse1 heet de mijne XD Moet m nog nog veranderen in Shadow Fax. Ik heb nu een hengst van 1000$ die valt onder elite, ik kwam van categorie race, welke ik nu beter? Elite neem ik aan, ze hadden allebei iig veel groeivakjes. Reageren
moechy Geplaatst: 30 oktober 2018 Rapport Geplaatst: 30 oktober 2018 Mijn "race"paard heet Whiskey en mijn normaal paard heet Malt Zoek enkel nog een boerenknol Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.