NilsHolgersson Geplaatst: 1 oktober 2018 Rapport Geplaatst: 1 oktober 2018 Ik ben wel fan van de Rockstar Editor in GTA5. Stel je voor dat dat ook in RDR2 zit. Het zou toch geweldig zijn wanneer we onze eigen cowboyfilms konden maken niewaar? Ik heb hier nog niet echt iets over gelezen.. Reageren
.Sharingan Geplaatst: 1 oktober 2018 Rapport Geplaatst: 1 oktober 2018 Er is volgens mij nog niets over naar buiten gebracht. Maar het lijkt me dat deze aanwezig gaat zijn. In de gameplay trailer van vandaag is verteld dat er cinematic camera angles beschikbaar zijn voor mooie views. Wellicht dat deze views gemanipuleerd kunnen worden in een editor of some sort. Reageren
PrioX Geplaatst: 1 oktober 2018 Rapport Geplaatst: 1 oktober 2018 Ik heb er ook nog niks over gelezen. Maar ik denk persoonlijk wel dat er een editor aanwezig zal zijn. Denk dat het in een spel als RDR2 nog mooiere beelden kan opleveren. Reageren
Nyltje Geplaatst: 1 oktober 2018 Rapport Geplaatst: 1 oktober 2018 In de tweede trailer noemde ze al speciaal "Cinematic view", da's natuurlijk in veel games, maar ik vond de nadruk er wel op liggen toen het aan bod kwam. Ik denk dus wel dat ie erin komt. Reageren
Schumy7_Patriot Geplaatst: 1 oktober 2018 Rapport Geplaatst: 1 oktober 2018 Dit komt er vast wel, dan raak je nóóit meer uitgespeeld. Reageren
NilsHolgersson Geplaatst: 1 oktober 2018 Auteur Rapport Geplaatst: 1 oktober 2018 Ja.. nouja.. GTA 3 had ook al cinematic view Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.