Joost01 Geplaatst: 4 oktober 2018 Rapport Share Geplaatst: 4 oktober 2018 Goedemiddag, Ik had een vraag, als ik RAGEPluginHook open krijg ik deze melding te zien: En als ik op " OK " klik : Ok dacht ik, ik ga naar de website : https://ragepluginhook.net/Downloads.aspx Maar helaas ik kan alleen de versie " RAGE Plugin Hook - Open Alpha - 0.63.1224.15140 " downloaden. Hoe kan ik dit fixen want zonder dit programma kan ik denk ik niet de modification LSPDFR installeren welke nu al bij mij in het GTA V mapje staat en ook al herkend word door Rage Plugin. Helaas als ik het spel opstart werkt de mod LSPDFR niet. Heb wel als allereerst de 1e missie gedaan en toen alles opgeslagen was heb ik een 100 % save game overheen gedaan. Wie kan mij helpen hiermee ? Bedankt alvast. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Niked Geplaatst: 4 oktober 2018 Rapport Share Geplaatst: 4 oktober 2018 Heb je de RAGE Plugin Hook - Open Alpha - 0.63.1224.15140 gedownload en geïnstalleerd? Dat is namelijk ook het bestand dat je nodig hebt om te kunnen spelen. Omdat GTAV nog regelmatig updates krijgt is (voorlopig) ook het updaten van ragepluginhook vereist. Dit valt op te lossen door verschillende dingen te gaan aanpassen waardoor je ook geen nieuwe updates (DLC) meer krijgt. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Joost01 Geplaatst: 4 oktober 2018 Auteur Rapport Share Geplaatst: 4 oktober 2018 Top dankjewel, alles werkt inmiddels de fout lag bij mij. Dit is opgelost. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
maxy Geplaatst: 24 augustus 2021 Rapport Share Geplaatst: 24 augustus 2021 Ik ben bezig om LSPDFR te installeren. Alleen nu moet ik de meest recente versie van RAGE Plugin Hook (1.86.1288.16169) downloaden voor GTA V, maar de website (https://ragepluginhook.net/Downloads.aspx?Category=1) zegt dat deze niet available is... Hoe kom ik hier aan? Wat moet ik doen? Wie kan me helpen? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.