In een interview met Vulture.com heeft Rockstar Games een aantal interessante details losgelaten over Red Dead Redemption 2. In het artikel worden niet alleen de eerste zes uur van het spel beschreven, maar ook Dan Houser komt aan het woord. Nu gaan wij in dit artikel de eerste zes uur van Red Dead Redemption 2 natuurlijk niet verklappen. Maar we gaan wel een aantal punten opnoemen die zijn genoemd in het artikel.
In het begin van 2011 is Dan Houser in gesprek gegaan met Rockstar San Diego over Red Dead Redemption 2 over welke karakters in het spel zouden komen en hoe het eruit zou komen te zien. Dat heeft inmiddels een script van ongeveer 2000 pagina's opgeleverd, en het gaat dan alleen over de hoofdmissies! Wanneer we de zij-missies, activiteiten en overige dialogen meetellen komt de stapel papieren op ongeveer tweeënhalve meter. Dan Houser zegt dat het spel 300,000 animaties bevat, 500,000 lijnen aan dialogen en een hele hoop code. Zelfs voor alle trailers en advertenties zijn misschien wel zeventig verschillende versies gemaakt, en de bewerkers hebben er misschien wel een paar honderd. Alle Rockstar Studio's over de hele wereld helpen mee aan het spel, van New York tot India. Dan Houser heeft bevestigd dat door aanpassingen aan het spel de werknemers soms werkweken hadden van 100 uur.
De Story Mode neemt ongeveer 65 uur in beslag. De Story Mode mag inmiddels dan wel klaarstaan, Dan Houser weet dat hij nog veel werk heeft met Red Dead Online. Voor de multiplayer van Red Dead Redemption 2 worden de scripts namelijk nog steeds geschreven, zelfs wanneer scenes al in de motioncapture zitten. Of Rockstar Games nog een Red Dead game gaat maken? Dan zegt dat wanneer Red Dead Redemption 2 het goed gaat doen, en wanneer ze nog iets te vertellen hebben voor een derde deel, deze er wellicht komt.
Lees het hele artikel op Vulture.com, pas op deze bevat spoilers!
In een interview met Vulture.com heeft Rockstar Games een aantal interessante details losgelaten over Red Dead Redemption 2. In het artikel worden niet alleen de eerste zes uur van het spel beschreven, maar ook Dan Houser komt aan het woord. Nu gaan wij in dit artikel de eerste zes uur van Red Dead Redemption 2 natuurlijk niet verklappen. Maar we gaan wel een aantal punten opnoemen die zijn genoemd in het artikel.
In het begin van 2011 is Dan Houser in gesprek gegaan met Rockstar San Diego over Red Dead Redemption 2 over welke karakters in het spel zouden komen en hoe het eruit zou komen te zien. Dat heeft inmiddels een script van ongeveer 2000 pagina's opgeleverd, en het gaat dan alleen over de hoofdmissies! Wanneer we de zij-missies, activiteiten en overige dialogen meetellen komt de stapel papieren op ongeveer tweeënhalve meter. Dan Houser zegt dat het spel 300,000 animaties bevat, 500,000 lijnen aan dialogen en een hele hoop code. Zelfs voor alle trailers en advertenties zijn misschien wel zeventig verschillende versies gemaakt, en de bewerkers hebben er misschien wel een paar honderd. Alle Rockstar Studio's over de hele wereld helpen mee aan het spel, van New York tot India. Dan Houser heeft bevestigd dat door aanpassingen aan het spel de werknemers soms werkweken hadden van 100 uur.
De Story Mode neemt ongeveer 65 uur in beslag. De Story Mode mag inmiddels dan wel klaarstaan, Dan Houser weet dat hij nog veel werk heeft met Red Dead Online. Voor de multiplayer van Red Dead Redemption 2 worden de scripts namelijk nog steeds geschreven, zelfs wanneer scenes al in de motioncapture zitten. Of Rockstar Games nog een Red Dead game gaat maken? Dan zegt dat wanneer Red Dead Redemption 2 het goed gaat doen, en wanneer ze nog iets te vertellen hebben voor een derde deel, deze er wellicht komt.
Lees het hele artikel op Vulture.com, pas op deze bevat spoilers!
Dit bericht delen
Link naar bericht
Delen op andere websites