-GJ- Geplaatst: 3 augustus 2005 Rapport Share Geplaatst: 3 augustus 2005 (bewerkt) Heey, ik kom maar niet verder bij die missie van Zero dat je met dat RC vliegtuigje die mannetjes af moet knalle.. ik kan steeds dat lopende mannetje, dat fietsende mannetje en zo'n busje maar die motor en die ander lukken niet, ik vind de besturing ook erg lastig, kan iemand mij helpen..? edit: hier is mijn savegame, zou iemand hem kunnen halen plz..? http://rapidshare.de/files/3612219/GTASAsf1.b.html Bewerkt: 3 augustus 2005 door -GJ- Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Flame^ Geplaatst: 3 augustus 2005 Rapport Share Geplaatst: 3 augustus 2005 Volgens mij heb je meer kans als je je savegame in dit topic zet. Daar kijken meer mensen dus heb je ook meer kans dat mensen je savegame zouden willen halen . Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
-GJ- Geplaatst: 3 augustus 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 3 augustus 2005 thnx, ik heb em der ff bij gezet .. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Caltson Geplaatst: 3 augustus 2005 Rapport Share Geplaatst: 3 augustus 2005 had ik ook maar pc om die missie ff te laten doen Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
.Levi. Geplaatst: 3 augustus 2005 Rapport Share Geplaatst: 3 augustus 2005 Oke je bent geholpen zag ik, en als je later meer problemen krijgt met missies weet je waar je moet wezen. Save-game aanvraag topic dus. Topic closed. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts