Jump to content

Save bug / Please check your storage device


Nyltje

Recommended Posts

Hey!

 

Probleem 1: 'Save And Startup' options en 'Gamepad' options slaan niet op na het opnieuw opstarten van de game. Graphics instellingen blijven wel bewaard.

Fix: een mogelijke fix hiervoor was de benchmark starten nadat je je instellingen had toegepast.

 

Probleem 2: Benchmark werkt niet. Fout: "Save failed. Please check your storage device and try again."

Mijn oplossing: ruimte vrijgemaakt op de schijf waarop Gta V staat. (C:) (ronde de 20gb) Gecheckt of alle Rockstar mappen op mijn C: schijf staan.

Dit heeft niet geholpen.

 

Wat ik verder gedaan heb:

- Verschillende save en settings bestanden verwijderd.

- Profiles verwijderd

- Game geverifieerd / Bestanden gecontroleerd

- Dit doorlopen: klik

 

Wat ik verder denk:

- Mijn game staat op mijn C: schijf en mijn savefile/documenten op mijn E: schijf. Misschien dat ik dit kan verplaatsen? (hij slaat video's wel gewoon goed op in die map)

 

Als ik weet waar het setting bestand zich bevind voor bovenstaande instellingen kan ik het misschien op die manier veranderen. Niet optimaal, maar het moet maar.

 

Ik ga denk ik sowieso een support ticket aanvragen, maar ik dacht misschien weet iemand hier een oplossing, bijvoorbeeld de file vinden waar ik deze settings kan aanpassen in een notepad file.

 

Nyltje :D 

 

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...