Jump to content
  • Sign Up
Platypus

RDR2 Technische Problemen

Recommended Posts

stephan1999

Hallo allemaal

Ik heb een probleem met mijn kamp in red dead online. Als ik ergens een kamp heb geplaats en het er eindelijk staat, als ik bijvoorbeeld ga jagen voor de trader en kom terug waar het kamp was is het kamp weg maar het blauwe kamp icoontje staat nog wel gewoon om de map. Doe ik iets verkeerd of is dit een bug in de game?

Stephan

PrioX
1 minuut geleden, stephan1999 zei:

Hallo allemaal

Ik heb een probleem met mijn kamp in red dead online. Als ik ergens een kamp heb geplaats en het er eindelijk staat, als ik bijvoorbeeld ga jagen voor de trader en kom terug waar het kamp was is het kamp weg maar het blauwe kamp icoontje staat nog wel gewoon om de map. Doe ik iets verkeerd of is dit een bug in de game?

Stephan

Hallo Stephan, welkom op GTAGames.nl. :) 

Helaas is dit een bekende bug in het spel, waar ook niet echt een direct oplossing voor is. Rockstar probeert al enkele maanden dit probleem op te lossen, maar zonder al te veel succes. Helaas zal dit dus op willekeurige momenten blijven voorkomen. :( 

Wollongong

Nog iemand die sinds vandaag last heeft van een steeds verspringend beeldscherm resolutie. Elke minuut (ofzo) gaat hij op zwart en komt hij in een andere resolutie weer terug. De ene keer kloppen de verhoudingen, de andere keer niet. Best irritant...(lees "onspeelbaar")

PrioX
57 minuten geleden, Wollongong zei:

Nog iemand die sinds vandaag last heeft van een steeds verspringend beeldscherm resolutie. Elke minuut (ofzo) gaat hij op zwart en komt hij in een andere resolutie weer terug. De ene keer kloppen de verhoudingen, de andere keer niet. Best irritant...(lees "onspeelbaar")

Ik speel op de Xbox One, dus ik heb er geen last van. Ik heb even online gekeken en ik kan zo geen andere spelers vinden die hetzelfde ervaren. 

Wollongong

Ik ben gelukkig niet de enige. Op de Steam forums wordt er volop geklaagd.

Wollongong

GTA IV werd op gegeven moment onspeelbaar. Hun "fix" kwam erop neer dat ik mijn systeem moest aanpassen aan het spel. Alleen kon ik daardoor een hoop andere dingen niet meer doen (inclusief werk en studie). Ik had gehoopt dat ze inmiddels iets geleerd hadden.

Wat heb ik er nu een spijt van dat ik Rockstar het voordeel van de twijfel heb gegeven.

PrioX

Vervelend om te lezen dat je problemen hebt sinds de laatste update. Kun je de resolutie niet handmatig vastleggen zodat het spel deze niet automatisch blijft veranderen? Zoals je weet speel ik niet op PC, dus ik weet niet of zoiets mogelijk is. 

Wollongong
23 uur geleden, PrioX zei:

Vervelend om te lezen dat je problemen hebt sinds de laatste update. Kun je de resolutie niet handmatig vastleggen zodat het spel deze niet automatisch blijft veranderen? Zoals je weet speel ik niet op PC, dus ik weet niet of zoiets mogelijk is. 

Nope, dat vertikt hij.

Support is weer als vanouds. Ze hebben het zelf gewaagd te zeggen dat ik mijn router eens aan- en uit moet schakelen. Lachwekkend. De enige reden dat ik niet lach, is dat ik de Sjaak ben. En ook weer het standaard gezeik over dat mijn poorten open moeten staan etc.

Manmanman