Gehannes deze week in de media. De baas van Rockstar, Dan Houser, zou hebben vermeld dat zijn werknemers 100-urige werkweken hadden gemaakt om het spel op tijd af te krijgen. Een Twitteraar zette het in het perspectief:
Niet lang daarna gonstte het op het Twitterweb van de geruchten en deelden medewerkers verhalen - aan beide kanten. Sommigen vonden het gelul, anderen konden het wel beamen. Maar wat is nou waar en wat niet? Dan Houser kreeg lucht van de commotie. In een statement, te vinden op de site van Polygon, schrijft hij:
Citaat
Nadat we zeven jaar aan het spel hebben gewerkt ... werken we altijd extra hard in de drie laatste weken om alles juist te krijgen.
Hij vervolgt:
Citaat
We verwachtten van niemand dat ze honderd uur per week werken. Sommigen van ons zullen zo hard werken, dat is een keuze en wij zullen dit nooit forceren.
Op deze manier probeert Houser de put te dempen. Het originele interview met Houser vind je hier.
Wat vinden jullie van dit statement? Was het een factor die jullie in overweging namen bij jullie keuze voor het spel? Waarom wel of juist niet?
Gehannes deze week in de media. De baas van Rockstar, Dan Houser, zou hebben vermeld dat zijn werknemers 100-urige werkweken hadden gemaakt om het spel op tijd af te krijgen. Een Twitteraar zette het in het perspectief:
Niet lang daarna gonstte het op het Twitterweb van de geruchten en deelden medewerkers verhalen - aan beide kanten. Sommigen vonden het gelul, anderen konden het wel beamen. Maar wat is nou waar en wat niet? Dan Houser kreeg lucht van de commotie. In een statement, te vinden op de site van Polygon, schrijft hij:
Hij vervolgt:
Op deze manier probeert Houser de put te dempen. Het originele interview met Houser vind je hier.
Wat vinden jullie van dit statement? Was het een factor die jullie in overweging namen bij jullie keuze voor het spel? Waarom wel of juist niet?
Bron: Polygon, Twitter, Kotaku & gamesindustry.biz
Dit bericht delen
Link naar bericht
Delen op andere websites