Catboy1998 Geplaatst: 3 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 3 augustus 2005 (bewerkt) Hallo, ik ben Mauro Arzu. Ik wil graag een voertuig installeren en ik weet niet hoe ik dat moet doen... Ik zou graag de Toyota GT willen hebben. Dit is ook de eerste keer dat ik een voertuig wil installeren, dus wil imand me helpen te installeren?? Ik ben erg voor het merk Toyota en daarom wil ik hem graag in het spel. Mail me maar op ****** Nog bedankt voor je hulp. Edit by Eclipse: email adressen via PB! Bewerkt: 3 augustus 2005 door Eclipse Reageren
Kraay Geplaatst: 3 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 3 augustus 2005 over welke GTA heb jij het? je moet waarschijnlijk in het modding forum zijn. Je mag trouwens geen email adressen doorgeven. verder veel plezier op het forum . Reageren
Timos Geplaatst: 3 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 3 augustus 2005 Op dit forum mag je niet autorijden. Je mag ook geen E-mail adressen plaatsen dus ik zou eerst even de regels doorlezen.. Reageren
Eclipse Geplaatst: 3 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 3 augustus 2005 Dit topic is in het verkeerde forum geplaatst dus ik verplaats het even naar het modding forum. In het modding forum vind je ook veel informatie over modden. Check http://gtamodding.gtagames.nl/ . Daar staat een tutorial over wagens installeren. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.