rockcompany Geplaatst: 24 oktober 2018 Rapport Share Geplaatst: 24 oktober 2018 Om de zoveel tijd komt de nostalgie opnieuw bovendrijven en wil ik GTA SA nog eens spelen Zit nu echter vast bij Learning To Fly. Iemand die deze voor mij zou willen spelen? https://gtasnp.com/cdzWq1 Bedankt ! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Nyltje Geplaatst: 26 oktober 2018 Rapport Share Geplaatst: 26 oktober 2018 (bewerkt) Ik ga een poging doen EDIT: ik krijg jouw savefile niet geopent. Verschillende versies geïnstalleerd, zelfs een reinstall gedaan, omdat ik het lang niet gespeeld had, maar het heeft niet geholpen. Sorry. Ik denk dat je een versie 3 van het spel hebt. Bewerkt: 26 oktober 2018 door Nyltje Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
rockcompany Geplaatst: 3 november 2018 Auteur Rapport Share Geplaatst: 3 november 2018 Ohw, toch bedankt! Iemand anders die een poging wil wagen? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
SilverRST Geplaatst: 3 februari 2019 Rapport Share Geplaatst: 3 februari 2019 (bewerkt) Heb je je SA als steam of DVD versie? En is het legaal gekocht? Zo ja, dan kan je die best wel "downgraden" naar een V1. Het is niet mijn intentie om over grijs of zwart gebied te praten maar wie wil nou een V3 als V1 en of V2 meest gebruikte versies zijn? En bovendien zijn er wel een aantal radiostations en of muziek verwijderd. Bewerkt: 3 februari 2019 door SilverRST Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.