Eazy_T Geplaatst: 3 augustus 2005 Rapport Share Geplaatst: 3 augustus 2005 hoe kan je potverdorie nou een screenshot make?? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
andyman Geplaatst: 3 augustus 2005 Rapport Share Geplaatst: 3 augustus 2005 boven je pijltjes toetsen, zit een: Print Screen- Toets Daarmee maak je een screen, daarna ga je naar paint en doe je rechtermuisknop- en plakken. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
MarcN Geplaatst: 3 augustus 2005 Rapport Share Geplaatst: 3 augustus 2005 (bewerkt) Doe maar rustig hoor. Dat kun je doen dmv op print screen te drukken. Of met het foto apparaat een foto te maken. //Andyman was me voor. Bewerkt: 3 augustus 2005 door MarcN Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Kraay Geplaatst: 3 augustus 2005 Rapport Share Geplaatst: 3 augustus 2005 (bewerkt) Kan ook met je foto toestel en die kon je dan dacht ik bij je gallary terug zien..(in je userfiles) Bewerkt: 3 augustus 2005 door kraay Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Eazy_T Geplaatst: 3 augustus 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 3 augustus 2005 ohw :$ aii thnx mense :'D Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dri3s Geplaatst: 3 augustus 2005 Rapport Share Geplaatst: 3 augustus 2005 (bewerkt) Of met Fraps, een programma waarmee je screenshots maakt door op F10 te drukken of waarmee je opneemt door op F9 te drukken. De Trail versie van Fraps kan je gratis downloaden op gtagames.nl of gewoon op het internet. Bewerkt: 3 augustus 2005 door Dri3s Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Flame^ Geplaatst: 3 augustus 2005 Rapport Share Geplaatst: 3 augustus 2005 (bewerkt) Hier staat ook alles goed beschreven . Ik geef gewoon een link waar het ook staat.. Dus als je een beetje had gezocht had je dit al kunnen vinden.. Bewerkt: 3 augustus 2005 door Big Smoke Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
andyman Geplaatst: 3 augustus 2005 Rapport Share Geplaatst: 3 augustus 2005 Daar wordt volgens mij precies hetzelfde als hier uitgelegt Laten we dit topic rusten want hij heeft al bedankt gezegt en waarschijnlijk genoeg uitleg gehad. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.