Schumy7_Patriot Geplaatst: 30 oktober 2018 Rapport Geplaatst: 30 oktober 2018 Ik heb dit voordat de patch eraan komt gedaan op een verse savegame voor mb 2e playtrough. Reageren
FlexxNL Geplaatst: 30 oktober 2018 Rapport Geplaatst: 30 oktober 2018 Leuk zulke dingen Maar je hebt er weinig aan het enige is dat je er alleen maar slechter uit komt om dat je iets gedaan hebt wat dus niet hoort. Reageren
Schumy7_Patriot Geplaatst: 31 oktober 2018 Auteur Rapport Geplaatst: 31 oktober 2018 We zijn niet voor niks outlaws. Reageren
GTAKevin023 Geplaatst: 31 oktober 2018 Rapport Geplaatst: 31 oktober 2018 Werkte niet bij mij. Sterker nog. De goudstaaf was weg toen ik terug kwam en ik had hem niet in mijn bezit. Heb nu dus een game gesaved waarbij ik helemaal geen goudstaaf heb gekregen en het kistje leeg is Maakt niet uit eigenlijk. Vind het leuker om geld te verdienen. Reageren
Schumy7_Patriot Geplaatst: 31 oktober 2018 Auteur Rapport Geplaatst: 31 oktober 2018 Misschien al verkocht? Toch heb je het geprobeerd... 😂 Reageren
GTA_FUNPLAYER Geplaatst: 2 november 2018 Rapport Geplaatst: 2 november 2018 Moest bijna kotsen van zijn Engels !!!!!!!!!!! Reageren
Schumy7_Patriot Geplaatst: 2 november 2018 Auteur Rapport Geplaatst: 2 november 2018 (bewerkt) Ja vreselijk, kijk het zonder geluid voor diegene die het nog niet gezien hebben. Zelfde stem, nieuwe glitch, dit keer met vachten. Geen reistijd. Bewerkt: 2 november 2018 door Schumy7_Patriot Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.